  • Data: 2014-07-09 14:59:00
    Temat: Re: US dziala.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-09 14:14, AZ wrote:

    > Chcialem uczciwie. Pisanie kilometrowki to nie jest uproszczenie.

    Jak chcesz prosto to odliczaj 50%. Jak chcesz uczciwie, rób
    kilometrówkę. Przecież tak masz ze wszystkim - chcesz uczciwie płacić
    podatki - prowadź ewidencję - chcesz prosto weź ryczałt.

    Przyznaj uczciwie jak już taki uczciwy jesteś, że tu nie chodzi p
    prostotę, a o to, żeby było korzystnie. I już - ja ci tego za złe nie
    mam - tylko po co kręcić ze sztucznymi argumentami. Każdy chce
    korzystnie dla siebie i nie widzę w tym niec złego, że chce. Tylko niech
    powie to wprost a nie ściemnia;)

    Shrek.