  • Data: 2009-02-19 21:02:57
    Temat: Re: UPS wpiety w instalacje elektryczna przez gniazdko
    Od: "hatson" <h...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kiedyś takim "kabelkiem" podłączyłem silniczek 9VDC do 220VAC. Miałem
    > wtedy 4 lata, a do dzisiaj pamiętam.

    Witam.
    Obeszlo sie bez kabelkow i innych zakupow. Przenioslem graty chwilowo do
    mieszkania i mimo sprzeciwow, poradzilem sobie.
    Ja tez mam takie traumatyczne przezycia z pradem w pamieci.
    W podstawowce, gosciu na ZPT pokazywal jak pojawia sie iskra miedzy dwoma
    elektrodami, gdy sie je przybliza do siebie.
    Mial to podlaczone do akumulatora.

    Ja postanowilem zrobic cos podobnego w domu, a ze transformatorek od kolejki
    H0 przegrzewal sie, stwierdzilem, ze
    220V z gniazdka bedzie lepszym rozwiazaniem. No i ....

    Pozdrawiam
    Pawel