  • 1. Data: 2013-08-02 13:26:41
    Temat: UPS orvaldi
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ostrzeżenie, kupiłe UPSa Orvaldi, zjebany, nie mogę się doprosić reklamacji,
    wysłałem z 10 maili na żaden nie odpisali... gdzie można zainterweniować?
    kasa nie mała, jestem skory nawet rozpocząć jakiś spór prawny, kto może mi w
    tym pomóc?

  • 2. Data: 2013-08-02 14:13:25
    Temat: Re: UPS orvaldi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > reklamacji, wysłałem z 10 maili na żaden nie odpisali... gdzie można
    > zainterweniować? kasa nie mała, jestem skory nawet rozpocząć jakiś spór

    Na Twoim miejscu sprawdziłbym dokładnie czy mam dobry adres e-mail :-)

  • 3. Data: 2013-08-02 14:36:24
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 2 Aug 2013 07:13:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Na Twoim miejscu sprawdziłbym dokładnie czy mam dobry adres e-mail :-)

    Oraz przestal w mailach uzywac epitetow a zaczal kultury.

    dobry psychiatra

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K