  • Data: 2010-07-27 14:11:29
    Temat: Re: UPS i różnicówka
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 15:58, " " <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A tak w ogóle to UPS-a trzeba podłączyć osobną linią przed różnicówka bo ona
    > jemu nie jest do niczego potrzebna wystarczy mu zwykły bezpiecznik,
    > różnicówka ma być po UPS-ie bo wtedy zabezpieczy obwód także podczas pracy
    > UPS-a na akumlatorach.

    Tak też właśnie to będę robił. Zasilanie UPSa wprost zza wyłącznika
    głównego, jedynie przez bezpiecznik NP, a za UPSem trzy obwodowe
    zabezpieczenia RP z modułem NP (takie zabezpieczenia mam w zapasach i
    do niczego mi niepotrzebne, a tu pasują mi idealnie z powodu niedużego
    prądu członu NP), dzięki czemu będzie i bezpiecznie i całkowicie
    niezależnie jeśli chodzi o separację zabezpieczeń na obwodach.

    J.