    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UPS do pieca CO
    Date: Sun, 18 Oct 2009 20:29:42 +0200

    On 2009-10-18 18:37:23 +0200, "Filip J" <f...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w
    > wiadomości news:hbaeb6$sd2$1@news.onet.pl...

    > Generalnie to problem nie leży w instalacji grawitacyjnej/wymuszonej, a
    > w zamkniętej.

    E tam... zamkniętej czy otwartej...
    Jak jest zamknięta to jest zawór bezpieczeństwa. Jak jest otwarta, to
    przeleje się przez przelew naczynia wzbiorczego. Więc to nie jest to co
    masz na myśli, nie chodzi jedynie o sam wzrost ciśnienia.

    Ale czy masz pojęcie co się dzieje w kotle kiedy woda zaczyna wrzeć?
    Niezależnie od jego temperatury - czy będzie to 100 stopni czy 130
    stopni? Wrzenie może uszkodzić kocioł, niezależnie czy jest instalacja
    otwarta, czy zamknięta. I o zabezpieczenie przed wrzeniem chodzi.

    --
    DJ