  • 1. Data: 2013-09-05 11:57:50
    Temat: UPC a dvb-c FTA - jak ?
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    jak to jest z ta tv cyfrowa w UPC dvb-c FTA ?
    Czy majac tv analogowa pakiet Antena (po ASTER) tez moge z tego
    skorzystac? Pakiet Antena to 10 analogowych kanalow + smieci, jest
    zalozony filtr aby odciac mnie od reszty analogowych. Czy w takiej
    sytuacji bede mial takze te 33 kanaly cyfrowe.....czy tylko w
    przypadku gdybym mial pelna oferte programow w analogu?

    Mysle, ze trzeba podjac decyzje.......jezeli ww. mnie nie obejmie to
    wypinam sie z UPC i zaloze sobie antene pod dvb-t, bo zamiast tvp info
    wstawili TVP regionalna i zapowiedzieli jeszcze, ze Polsat news
    wyrzuca. Jednym slowem pozbawia mnie programow informacyjnych - nic
    nie jest przypadkowe i pewnie mnie chca zmusic abym wzial wyzszy
    pakiet.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-09-05 12:02:16
    Temat: Re: UPC a dvb-c FTA - jak ?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    a...@p...pl nabazgral(a):

    > czesc,
    > jak to jest z ta tv cyfrowa w UPC dvb-c FTA ?

    Nie wiem ale ja testowalem w jednym z 3 TV gdzie jest tylko analog (reszta
    ma dekodery MAX HD) i tam gdzie jest nalog znalazlo xx programów cyfrowych
    ALE przy kazdym pokazywalo ze transmisja zakodowana. Sam juz nie wiem dla
    kogo jest ta oferta.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 3. Data: 2013-09-05 12:27:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05-09-2013 12:02, Chris pisze:
> [...]
    > (reszta ma dekodery MAX HD) i tam gdzie jest nalog znalazlo xx programów
    > cyfrowych ALE przy kazdym pokazywalo ze transmisja zakodowana. Sam juz

    ja u tesciow, ktorzy maja cyfrowa bez HD (jakis bardzo stary pakiet),
    wyszukalem ~250kanalow z czego te 30kilka jest faktycznie odkodowanych
    zgodnie z komunikatem. jest tam min. tvp1i2 hd, oraz tvnhd.

  • 4. Data: 2013-09-05 13:12:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-05 12:27, K pisze:
    > ja u tesciow, ktorzy maja cyfrowa bez HD (jakis bardzo stary pakiet),
    > wyszukalem ~250kanalow z czego te 30kilka jest faktycznie odkodowanych
    > zgodnie z komunikatem. jest tam min. tvp1i2 hd, oraz tvnhd.

    Mam stary telewizor z mpg2. Co muszę dokupić?

  • 5. Data: 2013-09-05 13:22:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Mam stary telewizor z mpg2. Co muszę dokupić?

    Nowy TV albo Dekoder DVB-T

  • 6. Data: 2013-09-05 14:10:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-05 13:22, Chris pisze:
    > Nowy TV albo Dekoder DVB-T

    Właśnie czatowałem z ładną panią z UPC i twierdziła że dekoder DVB-T na
    nic mi :-)
    Raczej http://www.sklepsaturn.pl/opticum-hd-xc2-kablowy.htm
    Ale wydawać 250 zł żeby się załapać na okienko promocji toć to raczej
    głupota jest. :-)
    Pytanie zatem aktualne: "Dla kogo ta promocja?" :-)
    Ilu klientów to przyciągnie? :-)

    PS. Płacę coś koło 7 zł/mies. i nic za to nie mam. Żałosne.

  • 7. Data: 2013-09-05 14:44:33
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05-09-2013 14:10, z pisze:

> [...]
    > Ilu klientów to przyciągnie? :-)

    > PS. Płacę coś koło 7 zł/mies. i nic za to nie mam. Żałosne.

    to nie promocja, tylko kolejny krok w celu pozbycia sie analogu.

  • 8. Data: 2013-09-05 20:16:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Sep 2013 12:02:16 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >ALE przy kazdym pokazywalo ze transmisja zakodowana. Sam juz nie wiem dla
    >kogo jest ta oferta.

    Jest ponad 30 odkodowanych.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-09-05 20:16:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Sep 2013 13:22:13 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Dekoder DVB-T

    Raczej dvb-c

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2013-09-05 21:32:28

    W dniu 05-09-2013 20:16, jerzu pisze:

    > Jest ponad 30 odkodowanych.

    tak, ale on ma filtr wiec nie wiadomo ile i ktore muxy zlapie ;]