  • 1. Data: 2015-11-09 18:53:39
    Temat: UPC WiFree i analogi
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Temat niezbyt GSM, ale sprytofonow dotyczy w sposob wyrazny, wiec osmielam
    sie wyslac na grupe telefoniczna.

    UPC ma WiFree, znaczy mozna sie podlaczyc do MiedzySieci via WiFi takze
    poza swoim mieszkaniem.
    Z tego co wiem to Netia tez ma taka funkcjonalnosc (aczkolwiek pewien nie
    jestem).
    Czy jest jeszcze jakis inny provider ktory ma cos analogicznego?

    ---
    Piotr Karocki

  • 2. Data: 2015-11-09 19:16:43
    Temat: Re: UPC WiFree i analogi
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://www.funspot.orange.pl/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-11-09 22:30:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Piotr Karocki wrote:
> [...]
    > jestem).
    > Czy jest jeszcze jakis inny provider ktory ma cos analogicznego?

    Nie wiem, jak u innych, ale w UPC za bardzo bym na tym nie polegał. Raz
    się złancza, innym razem nie chce (zakładając, że sygnał jest).

  • 4. Data: 2015-11-09 22:38:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-09 18:53, Piotr Karocki pisze:
    > UPC ma WiFree, znaczy mozna sie podlaczyc do MiedzySieci via WiFi takze
    > poza swoim mieszkaniem.

    Niby ma, ale mnie nigdy nie udało się z tym połączyć.

    --
    animka

  • 5. Data: 2015-11-10 15:49:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie wyslac na grupe telefoniczna.
    >
    > UPC ma WiFree, znaczy mozna sie podlaczyc do MiedzySieci via WiFi takze

    Wymaga upierdliwej konfiguracji - nie każde urządzenie ma system operacyjny
    obsługujący potrzebną identyfikację uzytkownika.
    Bardzo często się rozłącza nawet przy maksymalnym sygnale.

    > Z tego co wiem to Netia tez ma taka funkcjonalnosc (aczkolwiek pewien nie
    > jestem).
    > Czy jest jeszcze jakis inny provider ktory ma cos analogicznego?

    Orange.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba