  • Data: 2012-01-14 16:32:39
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-14 11:09, ptoki pisze:
> [...]

    biedactwa moje, chyba dam im się okradać żeby mogli swoje żony i
    kochanki wyżywić...
    może niech się zajmą kopaniem rowów jak nie wychodzi im robota przy
    ubezpieczeniach? przecież wypłata odszkodowania (a nie wymyślonej części
    tej kwoty) to ich zasrany obowiązek!
    Ja sprzedając komuś towar nie wciskam tańszego zamiennika, jak nie stać
    mnie na to żeby sprzedać pełnowartościowy towar to wypadam z rynku...

    > Chyba sie zaczelo.
    > W stosunku do poprzedniego roku skladka za OC wzrosla mi prawie 30% za
    > to samo auto, i nie mialem nic likwidowane z OC (nigdy).
    > Cale ubezpieczenie ac+oc podskoczylo o 20%.

    przejdź do innego ubezpieczyciela, ja prawie co roku z każdym autem
    przechodzę bo raz tu proponują lepsze warunki, a raz tam.

    Lukasz