  • Data: 2012-01-13 19:44:19
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-13 19:27, Tomasz Pyra pisze:

    > Tylko jak rozumiem pieniądze dostanie skarb państwa, a nie poszkodowani.
    > Marna to pociecha - co więcej, może się okazać że opłaca się im zapłącić to
    > 5mln i dalej robić po staremu.

    Z jednej strony tak ... ale liczy się też, że świadomość wzrasta.

    Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na
    likwidację szkody gotówkową.

    2 - jeśli tumany wymyślą sobie "szkodę całkowitą" to nie dam
    sobie wcisnąć "kasa + wrak" ... sorry , przed powstaniem szkody
    nie miałem sytuacji, że miałem wrak i wór kasy - miałem
    pełnosprawny pojazd. Dla mnie na dzień dzisiejszy jedyna forma
    rozmowy z ubezpieczycielem to ASO na faktury, jeśli szkoda
    całkowita - to wypłata równowartości pojazdu sprzed powstania
    szkody.

    Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwołań, próśb" walę do
    sądu. To jedyna metoda na tych złodziei.

    Kara uokiku ma fajną rzecz w sobie - nagłośni się temat, że
    oficjalnie potwierdzono złodziejstwo, i może więcej osób
    "zatrudni" profesjonalistów od wybijania złodziejstwa ze łba
    ubezpieczalniom.

    Niech świadomość rośnie ! :)