eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUKE + regulacja rynkuRe: UKE + regulacja rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UKE + regulacja rynku
    Date: Tue, 05 Apr 2011 18:11:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <infevb$eus$1@inews.gazeta.pl>
    References: <Pine.LNX.4.64.1103101415300.4795@cube> <ilak9i$jpd$2@news.lublin.pl>
    <ilan1n$mmu$2@node2.news.atman.pl> <ilanb1$qk6$1@news.lublin.pl>
    <4d79333d$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <ild3ue$8bb$1@node2.news.atman.pl> <ilfp38$4lg$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302019883 15324 86.63.142.200 (5 Apr 2011 16:11:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 16:11:23 +0000 (UTC)
    X-User: siedar1
    In-Reply-To: <ilfp38$4lg$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94594
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.03.2011 13:24, Daniel Kulesza pisze:
    > W dniu 2011-03-11 13:17, Icek pisze:
    >>> PODSUMOWANIE:
    >>> sytujacja A: urzednik doprowadzil do bankructwa przedsiebiorce
    >>> sytujacja B: brak klientow doprowadzil do bankructwa przedsiebiorce
    >>>
    >>> ------------------
    >>>
    >>> analogicznie jest/bylo z dlugoscia i krzywizna banana, dlaczego urzedasy
    >>> maja mi mowic jakie mam jesc banany
    >>
    >>
    >> przychodzi kustomer do sprzedawcy, kupuje pomarańcze. Okazuje się, że są
    >> mega soczyste i zajebiste. Ale sprzedawca krzywo się na niego patrzył i
    >> nie wydał grosza reszty przy zakupie za 9.99 zł.
    >>
    >> Kustomer idzie do urzędnika, składa skargę a sprzedawca dostaje karę
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> Icek
    >
    > przychodzi "kustomer" kupuje pomarańcze. Są dobre soczyste takie jak
    > chciał, ale powiedział, że takie nie były, bo wtedy nie będzie musiał za
    > nie płacić...

    I to chyba sendo sprawy.

    W jaki sposób rozpoznać uczciwego klienta.

    Bo o uczciwych/nieuczciwych ISP to już dużo zostało powiedziane.

    Wypowiedzi niektórych czytam z zapartym tchem i nie mogę uwierzyć, że
    znam i wiem gdzie pracują. Jak to o tych overbookingach piszą, a sami
    stosują.

    Wyobrażam sobie też kanalizację wodociągową i jej przekrój - tam gdzie
    MPWIK zmuszony przez jakiś Urząd Regulacji - ma stosować na magistrali -
    ni mniej ni więcej na zasadzie suma przekroju rur odbiorców.

    Pozdr.
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: