  • Data: 2016-08-09 17:07:16
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-09 o 15:24, masti pisze:

    > i na pewno unikniesz ewakuacji dlatego, że nawalony imprezowicz
    > zadzwonił z własnego stacjonarnego.

    Nie musi być nawalony, mój brat z 10-12 lat temu miał z kolegami sprawę
    najpierw na policji, potem w kolegium do spraw wykroczeń.
    Było ich 3-4 kolegów jeden podebrał pod nieuwagę telefon drugiemu i
    zadzwonił, że w ich szkole podłożono bombę, a oni akurat mieli jakiś tam
    sprawdzian. Szkołę ewakuowano, a po kilkunastu dniach do rodziców,
    właściciela, niezarejestrowanego prepaida zapukała policja. Doszli do
    właściciela po przychodzących i wychodzących rozmowach z innych numerów,
    potem było szukanie i przesłuchania, który faktycznie zadzwonił.
    Dziś przy rejestracji prepaid, jedyne co, to szybciej ustaliliby
    właściciela numeru, tylko że jak to będzie słup, to może być już za
    późno. Palantów, co sobie robią jaja z podkładaniem bomb, prędzej czy
    później znajdą, faktycznych zamachowców już niekoniecznie.
    Natomiast rejestracja prepaid mocno utrudnia życie normalnym ludziom.