  • 1. Data: 2003-02-06 15:30:21
    Temat: Re: (UK) I-cafe winna piractwa swych klientów.
    Od: "tm" <e...@p...fm>

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message
    news:b1cou4$2sk$1@news.tpi.pl...
    > Podaję za www.gazeta.pl/
    >
    > Londyński sąd uznał kawiarenkę internetową EasyInternet Cafe winną
    > naruszenia praw autorskich. Pozwalała ona bowiem użytkownikom na ściąganie
    > z internetu plików muzycznych, a następnie nagrywanie ich na CD.

    O, w Stanach, gdzie moge sobie zazyczyc miliona dolarow, gdy sie poparze
    ciastkiem z McDonald's, czy gdzie moge wymusic dolaczanie softu
    produkowanego przez moja firme, do programu innej firmy, to bym to jeszcze
    zrozumial. Widze, ze do grona udziwnionych krajow pod wzgledem dzialania
    wymiaru sprawiedliwosci, dolaczylo Zjednoczone Krolestwo. Kto nastepny ? :)

    tom