    From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: (UK) I-cafe winna piractwa swych klientów.
    Date: Fri, 31 Jan 2003 21:42:07 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Mrooveq" <m...@m...eu.org> napisał:

    > Moze Ci producenci zebrali by sie do kupy i pozwali TPSA za to
    > ze tak ogromne ilosci nielegalnych danych wedruja ich laczami?

    Wiesz co? Nasunąłeś mnie tu ciekawą myśl:
    Jak może wiecie albo i nie wiecie, w ramach usługi Neostrada klient dostaje
    pewną ilość miejsca na dysku TPSA.
    Ilość ta w opcji standardowej wynosi 100MB i istnieje możliwość dokupienia
    dodatkowej powierzchni.
    Jednakże to, co jest najbardziej istotne w tej kwesti, to to, że nawet w
    Regulaminie zaznaczone jest, że miejsce udostępniane jest
    _na_serwerach_TPSA_, zatem tylko czekać jak BSA nałoży na naszego
    dominującego operatora kosmiczne kary za to, że userzy na dyskach Tepsy
    trzymają pirackie dane udostępniane przez wszelakie Peer2Peer.

    Byłby to niewątpliwie precedens na skalę ogólnoprasową, TPSA ni jak nie
    spodziewała by się zadania ciosu z tej strony, ale znając butę tej firmy,
    to odwołała by się od wyroku i bylibyśmy świadkami ciekawego wydarzenia:
    dwa potężne molochy: telekomunikacyjny i showbuissnesowy procesują się za w
    sumie nasze pieniądze o to, że to my, userzy łamaliśmy prawo.
    ;-)))

    --

    Rico.