  • Data: 2010-03-29 12:06:45
    Temat: Re: UJM poszukiwany
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-29, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > To bądź czujny. Bo właśnie wchodzisz w dobry przebieg na pierwszy
    > unfall, a motocykl masz taki, że ci zapewni możliwości.
    Nie demonizuj. Widac kolega wie o czym pisze wiec powinien spokojnie
    przetrwac.

    Grunt to nie mierzyc swojego doswiadczenia i obycia z maszyna iloscia
    zrobionych kkilometrow bo to wcale nie jest takie proste rownanie.

    Ja zrobilem 24 kkm ale respekt wciaz czuje chociaz wiele sie nauczylem
    - przy uslizgach, przypadkowych wheelie itp. nie robi mi sie juz
    przynajmniej goraco ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200