  • Data: 2012-11-15 20:42:04
    Temat: Re: UEFI, GPT itd...
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:50a440d0$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy prawdą jest, że na kompie mającym UEFI nie da się
    > zainstalować/odpalić Windows na dysku MBR? Musi być GPT i koniec?

    Lenovo B570.
    Dysk był w GPT, Win7 chciał się zainstalować, ale WinXP już niebałdzo (brak
    patrycji).
    Przerobiłem na MBR i WinXP się zainstalował a Win7 już niebardzo (ten system
    UEFI bleble wymaga GPT itepe)
    Ale pobrałem inną płytę instalacyjną z Win7 i już poszło.

    Teraz jest i XP 32bit i Win7Pro 64bit

    --
    Irokez