  • 51. Data: 2021-10-21 12:43:53
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-21 11:06, _Master_ wrote:
    [...]
    > Myślisz że nadzór elektroniczny przy takiej zaporze ma się opierać na
    > położonym wzdłuż światłowodzie czy kablu?
    > Tak światłowód ma swoje zalety ale to nie dyskusja o łączności tylko
    > skuteczności. A w takim miejscu nie można sobie pozwalać na ZERWANIE
    > mechaniczne łączności. Łukaszenka może tam wysłać czołgi żeby zrobić
    > wyrwę. Pomyślałeś o tym?
    Aha, czyli łączności radiowej nie da się zakłócić? Czy może miałeś na
    myśli batalion gońców na motocyklach i rowerach? :-D

  • 52. Data: 2021-10-21 12:45:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 11:59, heby pisze:
    > Nie przegrzeją się z prostej przyczyny: nie jestem wyznawcą konkretnej
    > partii.

    To jakie masz poglądy i czy porównywałeś jej z programami partii albo z
    tym co faktycznie robią?

    Masz jakieś przemyślenia? Wnioski?

  • 53. Data: 2021-10-21 12:47:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/10/2021 09:56, _Master_ wrote:
    > Ty nie masz poglądów

    tak, bo nie podzielam Twoich.

    > Ty masz memy w głowie.

    Konfederacja i jej wyznawcy to jest jeden wielki mem.

    > Myślący człowiek wie jakiego chce systemu podatkowego progresywnego czy
    > liniowego, jakiej wielkości państwa i jakiej opieki czy władzy nad
    > obywatelem.
    >
    > Ty nie potrafisz odpowiedzieć na te pytania.

    Ja doskonale wiem jakiego podatku chce tylko, ze tu nie tylko o podatki
    sie rozchodzi co ci juz wczesniej wyjasniali inni.

    > Konfederacje uznajesz za utopijną skrajność.
    >
    > To co wg Ciebie nie jest skrajnością i ma realne szanse na DOBRE rządy
    > pozwalające przetrwać nadchodzące 3 kryzysy?
    >
    > Ma rządzić TSUE? ;-)

    Nie udawaj glupszego niz jestes. Dobrze wiesz na czym ten problem polega.

  • 54. Data: 2021-10-21 12:48:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Oct 2021 11:48:34 +0200, _Master_ wrote:
    > Podatek obrotowy TAK czy NIE?

    Ale zasady podaj.
    Bo mnie sie wstepnie wydaje, ze nie.

    > System progresywny czy liniowy?

    Jeden i drugi ma zalety.
    A przeciez jeszcze jest pogłowny.

    > Scentralizowana służba zdrowia Tak czy NIE?

    Narod chce sluzby zdrowia. Przyzwyczail sie.
    Moze niekoniecznie scentralizowanej ... ale jaką proponujesz?

    > Minimalna pensja TAK czy NIE?

    Robole mowia TAK, pracodawcy NIE :-)

    Przy czym ta minimalna pensja malo przeszkadza,
    a wazniejsze, czy ona bedzie wysoka czy niska ...

    > Bon oświatowy TAK czy NIE?

    A tu bym sie zgodzil - TAK.

    > Gwarantowany dochód osobisty TAK czy NIE?

    W sensie, ze jak sie komu robic nie chce, to zasilek mu sie nalezy?

    > Odpowiesz na KONKRETY?

    Jak widzisz, to nie konkrety, to hasla.
    A diabel tkwi w szczegolach.

    J.

  • 55. Data: 2021-10-21 12:48:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 12:29, JDX pisze:
    > Bo do tej pory mnie się
    > wydawało, że ,,świat medyczny" mówi o zarodkach i płodach (w zależności
    > od wieku liczonego od momentu poczęcia) i jakoś nie nazywa tych bytów
    > ludźmi.

    I taki typo pisze w netach i domaga się jeszcze linków

    Może jeszcze z Onetu? ;-)

  • 56. Data: 2021-10-21 12:49:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 12:29, JDX pisze:
    > Znaczy się, że Konfederaci to debile? Bo jestem prawie pewien, że
    > popierają karę śmierci.:-D Żeby nie było, ja też.

    Kara śmierci jest ZA COŚ a aborcja jest za to że żyjesz.

  • 57. Data: 2021-10-21 13:14:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2021 12:45, _Master_ wrote:
    > To jakie masz poglądy i czy porównywałeś jej z programami partii albo z
    > tym co faktycznie robią?
    > Masz jakieś przemyślenia? Wnioski?

    Oczywiście. Dal ci przykład. Widzę na mównicy Brauna, który jest liderem
    antyszczepionkowych debilizmów. Skoro taki koleś jest twarzą
    Kofederacji, to oznacza że poglądy Konfederacji są biegunowo odległe od
    mich w kwestii bezpieczeństwa medycznego a niejaki Barun osobiscie
    odpowiada na śmierć wielu ludzi rozpowiadajac swoje brednie.

    Inny przykład: Konfederacja uważa, że nikt tak dobre nie nauczy dzieci,
    jak idiota, na przykład w postaci rodzica uznającego wyższośc swoich
    poglądów nad czymś tam w szkole. To znowu biegunowo odległe od moich
    poglądów (czyli wynajmowaniu fachowców, nazywanych *nauczycielami*, z
    potwierdzoną wiedzą).

    Jesteś typowym pustakiem, który myśli, że albo się zgadzasz w 100% albo
    jesteś lewak.

    To żałosne.

    Gdyby konfederacja, lewica, liberałowie, centrum, demokraci, katolicy,
    naukowcy, ateiści itd itp zebrali te pomysły i wybrali najlepsze, świat
    byłby lepszym miejscem.

    Tymczasem razem z kilkoma sensownymi pomysłami konfederacji, dostaje
    bonus w postaci multum gówien, debilizmów, ideologii wymyślanych przez
    kilku kryptogejów w garniturach, zasuszonych dziadków z demencją,
    antynaukowych imbecyli, katozjebów itd itp.

    Jak usuniesz z Konfederacji te gówna, to jest szansa, że ktoś tych
    pajaców potraktuje poważnie. Tylko że gwarantuje, że wtedy nic tam nie
    zostanie.

    Noramlni już z tego szamba wyszli.

  • 58. Data: 2021-10-21 13:15:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 11:12:15 +0200, w <61712ef0$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ile masz lat aby nie wiedzieć że współczesna medycyna orzekła że w łonie
    > matki jest człowiek posiadający wszystkie cechy i prawa.

    Medycyna orzekła, że ma prawa? :)
    I dlatego większość ma konfederatów za niedorozwojy...

  • 59. Data: 2021-10-21 13:18:43
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-21 12:48, _Master_ wrote:

    > I taki typo pisze w netach i domaga się jeszcze linków
    >
    > Może jeszcze z Onetu? ;-)
    Może być z Onetu. Ale lepiej coś od WHO. Z ,,The Lancet" też może być.
    :-D W każdym razie jeśli piszesz coś o orzeczeniach ,,współczesnej
    medycyny" to ja chciałbym to zweryfikować. I dokształcić się. Bo ja to
    tak byle komu na słowo nie wierzę. Taki niedowiarek jestem.

  • 60. Data: 2021-10-21 13:18:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-21 12:49, _Master_ wrote:

    > Kara śmierci jest ZA COŚ a aborcja jest za to że żyjesz.
    No i co z tego? Przecież: ,,Dyskusja komu bardziej wolno zabić i kogo to
    dyskusja DEBILI dla których humanizm to tylko szmata do wycierania sobie
    gęby". :-D