    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UART bezprzewodowo...
    Date: Sun, 19 Apr 2009 03:00:18 +0200

    Konop pisze:
    > Witam!!
    >

    > Ostatnio natrafiłem (dzięki artykułowi z EP o robocie Maor) na
    > ciekawe moduły do komunikacji bezprzewodowej po uarcie ;).. wygląda to tak:
    > http://www.mobot.pl/index.php?site=products&type=853
    &details=7770
    > http://www.mobot.pl/index.php?site=products&type=853
    &details=7771
    > Z opisu wynika, że jest to po prostu bezprzewodowy UART (można zamiast
    > tego modułu stosować inne, przewodowe)... W sumie nie jest to nic
    > skomplikowanego - jakiś interfejs USB->UART i dalej uC i RF ;)... może
    > da się to zrobić samemu, taniej?? :) moduły radiowe można kupić już za
    > ok 20zł, na przykład tu:

    Całość taniej niż za 45zł?
    Jesteś bezczelny ;)

    Moduł za 20, przesyłka, AVR i czas... trochę bez sensu, chyba, że chcesz
    dla praktyki ;)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''