    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: U nas chyba jeszcze nie jest najgorzej....
    Date: Tue, 27 Mar 2012 19:20:57 +0200

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 12:37:22 +0200, Arni napisał(a):

    > raczej mała spostrzegawczosc. Bo to ona zaczęła.

    Mało widać, ale ja widzę, że ona podjeżdża pierwsza i za nią motocykl,
    który próbuje się przepchać. Wszystko zależy od tego jak było naprawdę, ale
    na filmiku widzę to co napisałem i tylko na tej podstawię mogę ocenić.

    Żeby nie było, że prowokacja. Wciskam się zawsze jak tylko mam miejsce,
    choć zazwyczaj rowerem, moto za duże. Wielokrotnie miałem tego typu
    sytuacje sprowokowane przez kierowców, którym coś się nie podobało i nie
    zawsze reagowałem grzecznie. Ale jw, nie widać co było wcześniej, a na
    chwilę obecną widzę motocyklistę który się wpycha i jest oburzony, że ktoś
    go nie przepuszcza.

    --
    marcin