  • Data: 2010-09-09 22:30:24
    Temat: Re: U Atmela ciągle kryzys ?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6bksn$lin$1@news.onet.pl...

    > Patrzę - i mało mnie szlag nie trafił. W TME - 4.50 (brutto) za sztukę.
    > sklepie w detalu - 2.50 dokładnie takie samo.

    Typowy sposób "rozwoju" polskich firm: najpierw się przykładamy a jak już
    troszkę umościmy się na rynku, to tniemy sobie w ch.. (bo jesteśmy
    "renomowani", jakby w takim handelku to coś znaczyło). A potem zdziwienie,
    że klient poszedł do innej firmy (która jest w fazie przykładania się).
    Przerobione na wielu przykładach. Wierność jednej firmie u nas nie ma
    szans się przyjąć...

    e.