  • 51. Data: 2013-06-23 12:34:56
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > praktycznie żaden pedalarz nie ma oświetlenia.

    zrobiłes cos z tym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 52. Data: 2013-06-23 12:36:26
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-06-23 12:34, Mario pisze:

    > A jaki to ma wpływ na liczbę ofiar?

    Pewnie niewielki, założę się, że to właśnie te osoby z przodu, które
    siedziały w fotelach kierowcy i pasażera zginęły + 1 osoba z tyłu.

  • 53. Data: 2013-06-23 12:37:43
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 23.06.2013 12:32, Mario wrote:

    > "Jedna jechała najprawdopodobniej środkiem jezdni, kierowca nie chcąc
    > doprowadzić do potrącenia, zjechał na przeciwległy pas ruchu"

    Brakuje tu np. takiej dość istotnej informacji czy rowerzystki miały
    oświetlenie...
    Bo jeśli musiał spierdzielać, a rowerzystki miały światła to się to
    ładnie nazywa "niedostosowanie prędkości" przez busiarza, jeśli nie
    miały - ich wina i powinny pójść siedzieć.

  • 54. Data: 2013-06-23 12:38:49
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:34, Budzik pisze:
    > zrobiłes cos z tym?

    Tak, kilku już trąciłem lusterkiem.

  • 55. Data: 2013-06-23 12:51:18
    Od: leszek niewiadomski <l...@i...invalid>

    Am 23.06.2013 12:17, schrieb t?:
    > Nie dość, że jechali środkiem drogi w środku nocy, to jeszcze spierdolili
    > nie udzielając pomocy. Pewnie pijani.
    >
    > http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4-
    zabitych-9-
    > rannych,334863,s.html
    >
    > http://tiny.pl/hs1dw
    >
    > Kiedy wreszcie rowerzyści, jako tzw. "pełnoprawni użytkownicy dróg"
    > uzyskają także choćby minimum obowiązków, czyli:
    >
    > - dobra lampka + odblask + kamizelka w nocy
    > - egzamin ze znajomości przepisów
    > - widoczne oznaczenie identyfikacyjne na rowerze
    > - obowiązkowe OC
    >
    > Nie mam nic do rowerów, ale skoro rowerzyści mają podobne prawa, to
    > powinni mieć też podobne obowiązki, niestety obecnie tak nie jest i
    > dlatego często dochodzi do podobnych zdarzeń.

    Proponowalbym tez pas bezpieczenstwa i co najmniej jeden airbag.
    ln.
    --
    "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
    comparison involving a security service, or a calling the opponent an

  • 56. Data: 2013-06-23 12:52:12
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 12:37, Kazimierz Uromski pisze:

> [...]
    > ładnie nazywa "niedostosowanie prędkości" przez busiarza, jeśli nie
    > miały - ich wina i powinny pójść siedzieć.

    Tym bardziej, że to już ustalił, że były pijane.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 57. Data: 2013-06-23 12:53:33
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:52, Mario pisze:
    > Tym bardziej, że to już ustalił, że były pijane.

    Ty na trzeźwo byś się oddalił z miejsca takiego wypadku?

  • 58. Data: 2013-06-23 12:55:49
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2013-06-23 11:54, DoQ pisze:

    > Jeżdżę tamtędy często, praktycznie żaden pedalarz nie ma oświetlenia. W
    > nocy zaczynają być widoczni dosłownie w ostatniej chwili.
    > Ale twoja wola, jeździj nocą środkiem, być może ktoś cię zdejmie. Tylko
    > zgadnij kto lepiej na tym wyjdzie?
    A kiedy ostatnio zgodnie z obowiązującym ograniczeniem prędkości?

  • 59. Data: 2013-06-23 12:58:28
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:55, mw pisze:
    > A kiedy ostatnio zgodnie z obowiązującym ograniczeniem prędkości?

    Możesz pisać po polsku?

  • 60. Data: 2013-06-23 12:59:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 12:36, RD pisze:

    > Pewnie niewielki, założę się, że to właśnie te osoby z przodu, które
    > siedziały w fotelach kierowcy i pasażera zginęły + 1 osoba z tyłu.

    Niekoniecznie. Kierowcy owszem. Ale busy mogły trafić w siebie lewą
    stroną, więc zapięty pasażer po prawej stronie miał szanse przeżyć.
    Gorsze szanse ma nie zapięty pasażer w przestrzeni ładunkowej.
    A prędkość zapewne znacznie wyższa niż powinna być.

    --
    pozdrawiam
    MD