  • 41. Data: 2013-06-23 12:27:46
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-23 12:17, masti pisze:

    > nie ma to jak wyciągać wnioski z kilku zdań w artykule gdy nic nie
    > zostało jeszcze ustalone przez policję

    Typowe zachowanie pręgierzanina.
    Spodziewałeś się czegoś innego?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 42. Data: 2013-06-23 12:28:20
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:26, t? pisze:
    > Tzn. co nie zostało ustalone przez policję? Nie jechali środkiem drogi,
    > nie uciekli?

    Musi pobawić się w dwupedałowego adwokata. Przecież to ja napisałem
    posta, zobaczył go, zapaliła mu się czerwona lampka i szympans sięgnął
    po banana...

  • 43. Data: 2013-06-23 12:29:35
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > PS: pójdź może do lekarza skoro masz taki problem z alkoholem

    A to przecież Ty jesteś znowu pijany. Więc dlaczego on ma iść?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 44. Data: 2013-06-23 12:30:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 12:17, t? pisze:
    > Nie dość, że jechali środkiem drogi w środku nocy, to jeszcze spierdolili
    > nie udzielając pomocy. Pewnie pijani.
    >
    > http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4-
    zabitych-9-
    > rannych,334863,s.html
    >
    > http://tiny.pl/hs1dw
    >
    > Kiedy wreszcie rowerzyści, jako tzw. "pełnoprawni użytkownicy dróg"
    > uzyskają także choćby minimum obowiązków, czyli:
    >
    > - dobra lampka + odblask + kamizelka w nocy
    > - egzamin ze znajomości przepisów
    > - widoczne oznaczenie identyfikacyjne na rowerze
    > - obowiązkowe OC
    >
    > Nie mam nic do rowerów, ale skoro rowerzyści mają podobne prawa, to
    > powinni mieć też podobne obowiązki, niestety obecnie tak nie jest i
    > dlatego często dochodzi do podobnych zdarzeń.

    W transporterze jechało pięc osób, z czego trzy zginęły. Pojazd nie był
    przystosowany do przewozu osób, miał tylko dwa fotele - kierowcy i
    pasażera, pozostali pasażerowie jechali, siedząc na krzesełkach

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 45. Data: 2013-06-23 12:30:39
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > a gdzie widzisz, że zostało ustalone?

    A artykule. Przeczytałeś go?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 46. Data: 2013-06-23 12:30:53
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Musi pobawić się w dwupedałowego adwokata. Przecież to ja napisałem
    > posta, zobaczył go, zapaliła mu się czerwona lampka i szympans sięgnął
    > po banana...

    Chyba po flaszkę. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2013-06-23 12:31:27
    Od: tá´Ź

    $heikh el $hah wrote:

    > Typowe zachowanie pręgierzanina.
    > Spodziewałeś się czegoś innego?

    Ty się nie wymądrzaj, wróć lepiej do robienia minety.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 48. Data: 2013-06-23 12:32:13
    Od: tá´Ź

    Mario wrote:

    > W transporterze jechało pięc osób, z czego trzy zginęły. Pojazd nie był
    > przystosowany do przewozu osób, miał tylko dwa fotele - kierowcy i
    > pasażera, pozostali pasażerowie jechali, siedząc na krzesełkach

    I jaki to ma wpływ na przyczynę wypadku?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 49. Data: 2013-06-23 12:32:41
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 12:26, t? pisze:

    > Tzn. co nie zostało ustalone przez policję? Nie jechali środkiem drogi,
    > nie uciekli?

    "Jedna jechała najprawdopodobniej środkiem jezdni, kierowca nie chcąc
    doprowadzić do potrącenia, zjechał na przeciwległy pas ruchu"

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 50. Data: 2013-06-23 12:34:00
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 12:32, t? pisze:

    > I jaki to ma wpływ na przyczynę wypadku?

    A jaki to ma wpływ na liczbę ofiar?

    --
    pozdrawiam
    MD