  • 31. Data: 2013-06-23 12:17:52
    Temat: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    Nie dość, że jechali środkiem drogi w środku nocy, to jeszcze spierdolili
    nie udzielając pomocy. Pewnie pijani.

    http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4-
    zabitych-9-
    rannych,334863,s.html

    http://tiny.pl/hs1dw

    Kiedy wreszcie rowerzyści, jako tzw. "pełnoprawni użytkownicy dróg"
    uzyskają także choćby minimum obowiązków, czyli:

    - dobra lampka + odblask + kamizelka w nocy
    - egzamin ze znajomości przepisów
    - widoczne oznaczenie identyfikacyjne na rowerze
    - obowiązkowe OC

    Nie mam nic do rowerów, ale skoro rowerzyści mają podobne prawa, to
    powinni mieć też podobne obowiązki, niestety obecnie tak nie jest i
    dlatego często dochodzi do podobnych zdarzeń.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 32. Data: 2013-06-23 12:19:33
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 12:24:04 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Ma się rozumieć wg. ciebie powinien zmieść w tego rowerzystę i byłoby po
    > sprawie?

    ty może oddaj lepiej prawo jazdy jeśli uważasz, że do wyboru miał
    wyprzedzić albo rozjechać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2013-06-23 12:22:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 12:25:43 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > A ty odstaw butelkę, skoro nie widzisz trzeciej, najbardziej
    > prawdopodobnej opcji.

    ja widzę, ale to Ty uważasz, że musiał

    PS: pójdź może do lekarza skoro masz taki problem z alkoholem

  • 34. Data: 2013-06-23 12:22:52
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > ROTFL, w jaki sposób do tego wypadku przyczyniły się krzesełka? Gorzej
    > się czujesz?

    Tak to jest po niedzielnych procentach, myszki, kwantyfikatory,
    krzesełka...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2013-06-23 12:22:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 10:26:26 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Tzn. co nie zostało ustalone przez policję? Nie jechali środkiem drogi,
    > nie uciekli?

    a gdzie widzisz, że zostało ustalone?

  • 36. Data: 2013-06-23 12:24:04
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 37. Data: 2013-06-23 12:25:43
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 38. Data: 2013-06-23 12:26:17
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:22, t? pisze:
    > Tak to jest po niedzielnych procentach, myszki, kwantyfikatory,
    > krzesełka...

    Masti chyba chciałby wyprzedzać kwantyfikatory na krzesełku ;)

  • 39. Data: 2013-06-23 12:26:26
    Od: tá´Ź

  • 40. Data: 2013-06-23 12:27:45
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Masti chyba chciałby wyprzedzać kwantyfikatory na krzesełku ;)

    Tak, z flaszką w dłoni.

    --
    ss??q s? ??u??ou??