  • 21. Data: 2013-06-23 12:08:13
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Niedługo zobaczy latające białe myszki :(

    Może widział wcześniej, a dopiero potem pojawiły się wzmiankowane
    kwantyfikatory?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2013-06-23 12:09:21
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > tylko tak kiepsko potrafisz się bronić? wykaż "typowość" tego zachowania

    Sądząc po tym, jakie bzdury wypisujesz, to zaglądanie do kielicha wydaje
    się być w Twoim przypadku zachowaniem typowym. CBDO.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2013-06-23 12:10:25
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Być może ten wzór do naśladowania jechał na bani, dlatego opłacało mu
    > się zniknąć.

    Najprawdopodobniej tak było, bo nawet rowerzyści nie są zwykle tak głupi,
    żeby jechać po środku nocą, o ile są trzeźwi.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2013-06-23 12:10:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 12:13:44 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > W poście napisanym o 11:54 nie umieszczałem żadnego linka, chyba
    > faktycznie piłeś i masz zwidy...

    "W transporterze jechało pięc osób, z czego trzy zginęły. Pojazd nie był
    przystosowany do przewozu osób, miał tylko dwa fotele - kierowcy i
    pasażera, pozostali pasażerowie jechali, siedząc na krzesełkach"

    Czemu nie napisałeś, ze to typowe zachowanie kierowców?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2013-06-23 12:11:30
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Napisałem w poście o 11:54, dasz radę przeczytać ze zrozumieniem czy
    > trzeba ci narysować?

    Po kielichu może nie być łatwo, ja bym spróbował narysować. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-06-23 12:13:44
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 27. Data: 2013-06-23 12:16:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-23 12:06, t? wrote:

    > A co może być przyczyną, gdy w środku nocy rowerzysta jedzie środkiem
    > drogi, a potem spierdala z miejsca wypadku?

    Na przykład wyprzedzanie na trzeciego, zaśnięcie za kierownicą, bez
    rowerzystów nie zdarzają się wypadki? Albo cokolwiek innego, choć
    przyznaję, że hipoteza że jakaś baranica jechała bez oświetlenia
    środkiem drogi brzmi prawdopodobnie. Poczekajmy na fakty.

    > Jakby to był kierowca auta, to zaraz by się podniosły kwiki, że należy go
    > powiesić.

    A teraz ty kwiczysz, dlatego że rowerzystka - poczekajmy na fakty - na
    razie gówno wiadomo.

    Shrek.

  • 28. Data: 2013-06-23 12:16:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 12:17:47 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > ROTFL, w jaki sposób do tego wypadku przyczyniły się krzesełka? Gorzej
    > się czujesz?

    a kierowca musiał wyprzedzać?

  • 29. Data: 2013-06-23 12:17:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 10:17:52 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Nie dość, że jechali środkiem drogi w środku nocy, to jeszcze
    > spierdolili nie udzielając pomocy. Pewnie pijani.

    nie ma to jak wyciągać wnioski z kilku zdań w artykule gdy nic nie
    zostało jeszcze ustalone przez policję

  • 30. Data: 2013-06-23 12:17:47
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>