  • 171. Data: 2013-06-23 18:21:32
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 18:18, t? pisze:

    > Samochód ma z tyłu duże, czerwone odblaski i wielką, białą odblaskową
    > tablicę. Wychodzisz czasem z domu?

    Dopiero jak odrobi lekcję, ale nie wolno mu przechodzić przez ulicę.

  • 172. Data: 2013-06-23 18:21:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 18:10:06 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Reasumując, na siłę szukasz usprawiedliwienia dla jednego z największych
    > sk..skich zachowań na drodze.
    > Mendy twojego pokroju powinny zostać pozbawiane gonad i wysyłane na
    > Syberię. Mendy co przyczyniają się do wypadku lub są bezpośrednią
    > przyczyną, ale z racji braku szkody na własnym mieniu oddalają się z
    > miejsca zdarzenia.

    obrażasz każdego kto ma inne zdanie od Ciebie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2013-06-23 18:25:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 18:26:30 +0200 osobnik zwany MadMan
    napisał:

    > ^^^^^^^^^
    >
    > Słowo-klucz. Jeśli droga jest klasy GP i ma pas ruchu szerokości 3.5m
    > przy równoczesnym braku pobocza, to praktycznie każdy samochód mający
    > więcej niż 1.5m szerokości musi zjechać na pas obok żeby wyprzedzić
    > rowerzystę.

    już nie mówiąc o tym, że zderzenie nastąpiło w obrębie pasów przed
    skrzyżowaniem gdzie widać ciągłą linię

  • 174. Data: 2013-06-23 18:25:38
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-06-23 17:57, t? pisze:

    > Wręcz przeciwnie -- miały nie utrudniać, a utrudniły i spierdoliły z
    > miejsca wypadku.

    Te osoby w ładowni?
    Chłopie, czytaj na co odpowiadasz;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 175. Data: 2013-06-23 18:26:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 176. Data: 2013-06-23 18:30:18
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2013-06-23 18:25, bartekltg pisze:

    > Te osoby w ładowni?
    > Chłopie, czytaj na co odpowiadasz;-)

    Przecież to byli rowerzyści, więc musieli utrudnić. Dla "to" to wystarczy.

    > bartekltg

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 177. Data: 2013-06-23 18:32:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 18:33:50 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > nie, tylko debili.

    aha. Czywli wszystkich, którzy nie są Tobą

  • 178. Data: 2013-06-23 18:33:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 18:02:45 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > A jak nie ma z czego bo przepija 600PLN renty? Ile czasu zajmie
    > założenie sprawy cywilnej i odzyskanie należności?

    > To jest OC w życiu prywatnym, nic dziwnego.

    jak ustalisz właściciela taczki pozostawionej na drodze?

  • 179. Data: 2013-06-23 18:33:13
    Od: artek <a...@u...wro.vectranet.pl>

    W dniu 2013-06-23 18:02, DoQ pisze:

    > A jak nie ma z czego bo przepija 600PLN renty?

    to tym bardziej będzie miał na oc <lol>

    nie bądź naiwny. w tej chwili ponad 200 tys kierowców jeździ bez oc. jak
    w tym kontekście oceniać napraszanie się jeszcze o oc rowerzystów?

    a nawet jakby - jak znam życie i koszt oc w życiu prywatnym, zwykle
    kilkanaście zł/rok, koszt wdrożenia i utrzymania systemu obowiązkowych
    ubezpieczeń oc dla rowerzystów, będzie z nawiązką przewyższał zebrane
    składki.
    jak dla mnie szkoda zachodu ... ale rozumiem, że dla podnoszących tą
    kwestię, nie sens ekonomiczny jest istotny. ot, taka nośna, demagogiczna
    wprawka, tradycyjne polactwo - bo niby dlaczego innym ma być lepiej...

    --
    art3k

  • 180. Data: 2013-06-23 18:33:50
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>