  • Data: 2013-06-28 00:56:24
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Doskonale rozumiem. Dlatego pytam, jedziesz trzeźwy rowerem, na twoich
    > oczach rozgrywa się tego typu dramat, a ty dajesz nogę? To jest
    > normalne zachowanie kogoś kto nie ma nic do ukrycia?

    Oczywiście ze nie. Dzisiaj. Nie wiem jak bym sie zachował mając 15 lat.
    Ale na razie to są wszystko gdybania. Gdybamy jak ejchali rowerzysci, czy
    jechali rowerzysci itp ale niektorym nie przeszkadza to wydawac wyroki.
    I o ile potepienie dla rowerzystow jest ogólen, o tyle dla kierowcy
    żadnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę