  • Data: 2013-06-25 23:07:08
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Aha, no co tam mówiłes o stanowionych przepisach...?

    Że są nielegalne, jeśli nie zostały takoż ustanowione?

    > Aha, czyli sam przyznajesz, że jest przynajmniej jedno, całkiem
    > prawdopodobne wytłumaczenie

    Dużo mniej prawdopodobne, niż to które się samo nasuwa.

    > ale jednak nie przeszkadza ci to nazywać
    > rowerzysty śmieciem.

    A Ty jakbyś nazwał kogoś, kto powoduje wypadek, zabija ludzi i ucieka?
    To czy był na rowerze, czy w samochodzie nie ma większego znaczenia.
    Przynajmniej dla mnie, dla Ciebie zapewne pedały stanowią okoliczność mocno
    łagodzącą.

    >Typowe.

    Tak, dla Ciebie, moralność Kalego.