  • Data: 2013-06-23 14:24:47
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2013 14:15, Michoo pisze:

    > Skąd wiesz, że spierdolili nie udzielając pomocy? Może właśnie pojechali
    > wezwać pomoc? Może zadzwonili po pomoc? Z artykułu NIC na ten temat nie
    > wiadomo, nie wiadomo nawet skąd informacja, że to były rowerzystki.

    > Jest wymagane.

    > 18 latek w myśl przepisów może się poruszać rowerem po drogach, piesi
    > powodują 4,5 tysiąca wypadków - prawie trzy razy tyle co rowerzyści, to
    > może najpierw egzaminy i obowiązkowe oświetlenie dla pieszych?
    w myśl przepisów 18 latek jest ODPOWIEDZIALNY za swoje poczynania. Tak
    więc jeśli nie potrafi jechać na rowerze zgodnie z przepisami, będzie za
    to odpowiadał

    co prawda jestem za wprowadzeniem obowiązkowego OC, ale co ono zmieni?
    Jeśli ktoś spowoduje wypadek, odpowiada przed prawem, i przed
    poszkodowanymi. płaci z własnej kieszeni albo z OC!

    Teraz, na tej grupie, największa szkoda że nie mieli kamery. to by
    ucięło pyskówki. mam nadzieje że niebawem będą obowiązkowe
    ToMasz