-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "pitpull" <p...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i8spgc$oir$1@inews.gazeta.pl> <7...@n...onet.pl>
<i8ue22$vd7$1@news2.ipartners.pl>
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
Date: Mon, 11 Oct 2010 21:36:49 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 30
Message-ID: <4cb368f6$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212.244.217.203
X-Trace: 1286826230 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20990 212.244.217.203:1883
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317240
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
wiadomości news:i8ue22$vd7$1@news2.ipartners.pl...
>W dniu 2010-10-10 19:20, kogutek pisze:
>
>> Burku wystarczyło trzasnąć drzwiami i już się wiedziało że to gorszy
>> sort. Łada
>> uchodziła za coś lepszego. Do czasu jak zaczynał silnik pracować jak z
>> traktora.
>> Wałek rozrządu i dźwigienki byly wtedy do wymiany. Drogie to było jak
>> diabli, na
>> dodatek tylko spod lady. I starczało raptem na jakieś 60 tysięcy.
>
> Miałem dwie łady 1500, jedna w zasadzie dziadka, druga moja. Dziadka
> przejechała
> 120 tysi zanim skorodowała, a moja 170+, i w żadnej problemów z wałkiem
> ani dźwigienkami
> nie było. A silniki chodziły miodzio, cicho, moc miały, a i oleju nie
> brały. Dwa razy
> z obowiązku zaglądałem sprawdzać luzy i zamykałem pokrywę bez dotykania
> czegokolwiek,
> bo było w zakresie tolerancji. To gdzie te 60 tysięcy???
No ja się zastanawiam, czy my nie dostaliśmy tego napędu dlatego, że Wielki
Brat miał dostać nowocześniejszą licencję, czyli prawdziwego 125.
A DOHC to chyba miały iść seryjnie do poloneza, ale nie wyszło ....
pitpull
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.10 21:51 Artur Maśląg
- 11.10.10 22:49 ąćęłńóśźż
- 11.10.10 23:24 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=