  • Data: 2013-11-01 14:52:08
    Temat: Re: Tylna blacha do płyty
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" napisał:

    > Blacha tylko uszczelnia tył obudowy, mechanicznie nie stabilizuje gniazd -
    > więc jeśli ci się płyta rusza przy ruszaniu gniazdkami USB - to z blachą
    > byłoby tak samo (tylko byś tego nie widział, bo by ci płytę zasłaniała).
    > To znak, że albo masz źle przykręconą płytę do podstawy, albo masz bardzo
    > marną-elastyczną tą podstawę, albo za mocno ciskasz w te usb.

    Nie wypisujcie andronów. Pewnie żaden z Was nie widział uginającej się płyty
    podczas wkładania róznych wtyków. A 99% płyt tak ma. Pewnie macie
    maskownice i tego nie widzicie. Maskownica w pewnym stopniu temu zapobiega.
    Pisanie bzdur o wiotkiej obudowie, czy słabym dokręceniu płyty są nie na
    miejscu. W skrajnych przypadkach stabilizowałem gniazda jakimś doddatkowym
    wspornikiem od góry.

    pzdr