    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tylko się nie śmiejcie...
    Date: Mon, 6 Jul 2009 21:10:23 +0000 (UTC)

    Pan DJ napisał:

    > Jak nie będzie, jak działa.

    Ktoś stosuje w praktyce pompy ciepła, które w sposób zauważalny
    obniżają temperaturę powierzchni gruntu? Dlaczego to robi?
    Przecież to jest strasznie nieopłacalne.

    > jak również wylanie takiej oziębionej wody do strumienia/rzeki
    > jest traktowane jako zrzut ścieków...

    Obojętne czy ogrzanej czy ochłodzonej. I raczej nikt w podobnym
    przypadku pozwolenia nie dostanie (zresztą skąd by miał brać tyle
    wody do zrzucania).

    --
    Jarek