  • Data: 2024-01-14 21:16:42
    Temat: Re: Tylko nie HomeAssistant
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/01/2024 20:43, io wrote:
    > Naświetlenie sytuacji by było wiadomo dlaczego chcę tego czego chcę.

    Zabraniasz innym dyskutować na tematy poboczne? Czy jednak wolno?

    > A ja myślę, że wszyscy (oprócz hebe) już zrozumieli dlaczego chcę
    > rozwiązania dla rozpraszania sterowania tylko takiego nie znają.

    I to dlatego uważasz, że wszyscy powinni zamknąc mordy i tylko
    odpowiadać na zadane pytanie, jak na przesłuchaniu?

    Tu jest jescze jakiś powiew wolności wypowiedzi. Wiem, upierdliwe.

    Skoro koncepcja HA Cie nie interesuje, to niech Cie nie interesuje.
    Najwidoczniej jednak swędzi jak rozdrapana rana. Musisz swoją krucjatę
    przeciwko HA kontynuować nawet, jeśli kilka innych osób sobie dyskutuje
    na boku.

    Jeszcze raz: Nie instaluj HA. Dyskusja o gównianym hardware i jak to
    zmienić nie jest dla Ciebie. Jest dla innych. Aby nie popełniali tych
    samych błędów i można dowiedzieli się o alternatywie, nie tylko znacznie
    tańszej, stabilniejszej, ale również najzwyczajniej ciekawej do innych
    zastosowań.