  • 1. Data: 2011-06-29 17:56:28
    Temat: Tylko flash...
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Nie, nie, niech mnie ktoś uszczypnie... :P Myślałem, że takie witryny to
    można tylko w w ramach zabawy robić. Ale co tam. Pełny flash na maksa.
    A, na tabie nic nie zobaczyłem oprócz małej kropki, w którą kliknąć miałem.

    http://www.insiderzy.pl/

    --
    Peter

  • 2. Data: 2011-06-29 19:22:55
    Temat: Re: Tylko flash...
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 29 Jun 2011 19:56:28 +0200, Peter May wrote:

> [...]
    > można tylko w w ramach zabawy robić. Ale co tam. Pełny flash na maksa.
    > A, na tabie nic nie zobaczyłem oprócz małej kropki, w którą kliknąć

    z trwogą przewinąłem do stopki :) uff, mimo wszystko na szczescie jednak
    nie z funduszy unijnych :)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk