-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
nother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <583ca6d0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<o1jvfu$gfh$1@node2.news.atman.pl>
<583ee1be$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<74af1txgbzfj$.x25cxwxxjadk$.dlg@40tude.net>
<583ff2b5$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<58414291$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
In-Reply-To: <0...@g...com>
Subject: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
Date: Fri, 2 Dec 2016 17:55:41 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <5841a78f$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.154.184
X-Trace: 1480697743 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5157 83.30.154.184:52743
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2495
X-Received-Body-CRC: 697192381
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594125
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:07b73e4e-3b7f-4082-8b46-5b8b6ebbc74c@go
oglegroups.com...
>Masterem? Pewnie nie, tam jest ograniczenie do 40 i wg mnie słusznie.
>Ale w normalnych warunkach tył by mnie nie wyprzedzał, a przy
>komplecie zimowych opon, była szansa na normalne przejechanie łuku.
>Dla znających Łódź, chodzi o zakręt na Włókniarzy przed Zgierską.
>Miałem pełną świadomość, jak może zachować się tył auta, więc
>jechałem wolniej niż zwykle.
Masz na mysli ten ?
https://www.google.pl/maps/@51.8121887,19.4255548,16
z?hl=pl
Ten na jezdni "przed Zgierska" sprawia wrazenie lagodnego, na sucho
pewnie da sie tam szybko pojechac, nawet masterem :-)
Wiec po co to 40 ?
W druga strone jest ostro, ale to by bylo "za Zgierska".
Tam tez 40 obowiazuje, ale znak ustawiony daleko wczesniej.
Zaraz ... droga po lewej z tego "ronda" to chyba skrzyzowanie, wiec na
tym ostrym zakrecie ograniczenia nie ma !
Tzn jest normalne miejskie 50 - pewnie wystarczy ... ale zima to juz
niekoniecznie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.16 18:20 Przemyslaw P.
- 04.12.16 23:37 j...@i...pl
- 04.12.16 23:42 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=