-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
Date: Tue, 29 Nov 2016 17:09:07 +0100
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <o1k9br$its$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <583ca6d0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<583d75f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 29 Nov 2016 16:11:39 +0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="19388"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.0
In-Reply-To: <583d75f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593858
[ ukryj nagłówki ]
> pogrzebany - lepiej się trzymają na śniegu (nie na lodzie). W sumie
kiedys wywołałem flejma stwierdzeniem, że lepiej się też na lodzie
trzymają:) bo jest różnica. Mówię oczywiście o oblodzonej drodze a nie
idealnie gładkim lodzie - tam faktycznie różnica żadna. Mam taką górkę
niedaleko siebie o nachyleniu - strzelam - 30 stopni. Nie sypią tam w
zasadzie nigdy. Jak oblodzi się i ubije śnieg tak, że na nogach ciężko
się utrzymać to przed zjazdem (na końcu zjazdu zakręt:P) na letnich
trzeba zdrowaśkę. Na dole już nie trzeba ogrzewania bo człowiek się
nagrzewa sam na tych 200m ;) Natomiast na zimówkach jest wyraźnie
późniejszy moment zerwania przyczepności - jest stres, ale zdrowaśki
można sobie darować ;)
> przetestowałem to osobiście i faktycznie tak jest.
> Zatem jeśli nie będziesz poruszał się po śniegu (wiem, to trudno
> przewidzieć, a też zależy gdzie jedziesz) to jedź na letnich. Jeśli
Z tymi letnimi nie szalałbym ALE do -10 czy -20 (to jest różnica na
korzyść zimówek). Letnie (a przynajmniej te które używałem) przy
trzaskającym mrozie na suchym asfalcie spisywały sie gorzej niż na
morkej nawierzchni w cieple. Zimy jakie mieliśmy ostatnio były tak
łagodne, że nie wręcz nie było sensu zmieniać opon.
> generalnie - nic nie zastąpi ostrożności...
amen
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.16 17:25 Kris
- 29.11.16 17:43 J.F.
- 29.11.16 17:52 r...@k...pl
- 29.11.16 17:52 r...@k...pl
- 29.11.16 18:15 t-1
- 29.11.16 18:30 zhbick
- 29.11.16 18:30 sirapacz
- 29.11.16 18:31 sirapacz
- 29.11.16 20:01 Budzik
- 29.11.16 20:46 Cavallino
- 29.11.16 20:54 Cavallino
- 29.11.16 21:01 re
- 29.11.16 21:03 re
- 29.11.16 21:17 re
- 29.11.16 21:26 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=