  • Data: 2019-11-16 16:09:02
    Temat: Re: Twizy w mieście
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-11-16 o 15:51 +0100, Marcin N napisał:

    > Otóż to: na skuterze można ucierpieć poważnie. Znacznie poważniej niż
    > w samochodzie w podobnej sytuacji.

    Samochód nie wchodzi w grę, bo mowa o trzynastoletniej dziewczynce.

    Ja sam nigdy nie puściłbym trzynastoletniej córki samopas w drogę w
    jakimkolwiek pojeździe mechanicznym, no ale skoro Michał uparł się, że
    będzie sama jeździć, a autobusem jej najwidoczniej nie przystoi, to może
    ten Twizy (45) nie taki zły... Tylko czy w PL dziecko może tym samo
    jeździć? Prędkość niby jak motorower, ale wymiary i waga nie do końca.

    Mateusz