  • 11. Data: 2012-05-14 20:52:34
    Temat: Re: Tusk
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > i tak być powinno, nie mamy nic do powiedzenia to EOT
    > a nie jakieś durne odzywki...

    =============

    Jak zwykle znowu nie zajarzyłeś. Ale to już twój problem.

    MH

  • 12. Data: 2012-05-15 13:49:35
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Lem miał rację...

    Skoro poznał się na cudach chyżego ruja, to idiotą na pewno nie jest :)

    R.

  • 13. Data: 2012-05-15 13:59:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robbo,

    Tuesday, May 15, 2012, 1:49:35 PM, you wrote:

    > Skoro poznał się na cudach chyżego ruja, to idiotą na pewno nie jest :)

    I Ty śmiałes mnie pouczać w sprawach kultury osobistej?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-05-15 14:12:51
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > naczelny wiceminister chyba próbuje robić nas (nie mylić z moderatorami
    > elektrody, których pozycja jest oczywiście niezachwiana) w jajo...
    > widzieliście ile zadanek z prądu jest na arkuszu z matury z fizyki?

    podstawowy.
    9
    16
    17
    19

    pr
    2.5
    3 (cały, 5 podpunktów, nie takie trywialne jak się
    liczb zespolonych czy RRZ do pomocy nie ma:)
    choć pewnie w tablicy ze wzorkami wszytko bylo.

    Całkiem dużo, i jak na maturę, nie takie oczywiste.
    To matura z fizyki, nie egzamin z 'drutów'.

    pzdr
    bartekltg

  • 15. Data: 2012-05-15 19:20:26
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > I Ty śmiałes mnie pouczać w sprawach kultury osobistej?

    Po naszej ostatniej dyskusji, postanowiłem trochę wyluzować w kwestii
    kultury osobistej.

    R.

  • 16. Data: 2012-05-16 11:12:15
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Robbo <n...@g...com> napisał(a):

    > Skoro poznał się na cudach chyżego ruja, to idiotą na pewno nie jest :)
    >
    > R.

    ===========

    Na innych grupach tego rodzaju wpis jest akceptowalny. To wręcz NORMA.
    Tutaj niestety ("niestety" dla Ciebie) nie jest to normą. Tutaj rozmawiamy o
    technice, a nie o frustracjach wynikających z czegoś tam... Nie zniżaj tej
    fajnej grupy dyskusyjnej do pyskusyjnej jak stara się to uczynić
    IDENTYFIKATOR. Bądź mądrzejszy! PROSZĘ !!

    MH

  • 17. Data: 2012-05-16 15:57:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > fajnej grupy dyskusyjnej do pyskusyjnej jak stara się to uczynić
    > IDENTYFIKATOR. Bądź mądrzejszy! PROSZĘ !!

    cała europa za tobą...

  • 18. Data: 2012-05-18 22:32:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jolb0n$7pr$1@node2.news.atman.pl...
    > naczelny wiceminister chyba próbuje robić nas (nie mylić z moderatorami
    > elektrody, których pozycja jest oczywiście niezachwiana) w jajo...
    > widzieliście ile zadanek z prądu jest na arkuszu z matury z fizyki? (P.S.
    > nie czytałem, ze względów bezpieczeństwa, tylko rzuciłem okiem)
    >
    > no to żegnaj Panie Tusk!
    > PLONK!

    Przeinstalowałem system i wyskoczyłeś mi jak g****
    z rynsztoka.
    Schowam Cię tam skąd wyskoczyłeś
    PLONK.

    Artur(m)

  • 19. Data: 2012-05-18 23:04:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > PLONK.

    komu próbujesz zaimponować? europie i romanowi?

  • 20. Data: 2012-05-19 11:58:35
    Od: " donek" <n...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > sam zaczynasz, a później nie kończysz, jak pedalski moderator elektrody -
    > gratulacje. EOT

    przeciez dostales od modow dozywotniego bana na elektrodzie, wiec jak mozesz
    pisac ze nie konczyli?
    Skonczyli Karolu :)
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=119
    9742&highlight=