  • Data: 2014-04-24 21:09:37
    Temat: Re: Turkoczacy wiatrak
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj the_foe, 24 kwi 2014 w news:ljbiov$h8m$1@news.dialog.net.pl
    napisałeś/aś:

    > jak nie masz gwarancji na ten sprzet to potrakuj oś tego wiatraka
    > olejem kostnym (np. do maszyn do szycia). W moim zlomie pomaga na
    > kilka miesiecy.

    Fakt, smarowanie może zdziałać cuda. Sam nie mogę uwierzyć że wentylator
    w pewnym laptopie, który wydawał piekielne dźwięki po potraktowaniu
    kropelką oleju działa już ponad rok bez problemu.
    Czym smarować - zdania uczonych są podzielone - ja użyłem jakiegoś
    smarowidła troszkę gęstszego niż oliwa, ale mniej niż zwykły olej,
    wylanego z...sprężarki lodówkowej.