-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo Kamera - Mazda
Date: Mon, 10 Oct 2011 14:15:39 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 42
Message-ID: <j6unre$20db$1@news.mm.pl>
References: <j6rsgb$mcq$1@mx1.internetia.pl> <j6rvj5$1oq$1@news.onet.pl>
<j6s0o5$gog$2@mx1.internetia.pl> <j6s1g2$8jp$1@news.onet.pl>
<j6s1l0$lrd$1@mx1.internetia.pl> <j6s64e$p5b$1@news.onet.pl>
<j6s6ni$our$1@mx1.internetia.pl>
<1fubnibkw5h6u$.dlg@lepper.institute.com>
<j6sac7$fbp$1@mx1.internetia.pl> <j6sb3m$2599$1@news.mm.pl>
<j6sb9j$l4o$1@mx1.internetia.pl> <j6sei6$1bsc$1@news.mm.pl>
<j6set7$ejf$1@mx1.internetia.pl>
<1jpuon1rleea8$.dlg@lepper.institute.com>
<j6sfec$hls$1@mx1.internetia.pl> <j6ss7t$2t4d$1@news.mm.pl>
<j6st4f$m81$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-85-197.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1318249134 65963 46.186.85.197 (10 Oct 2011 12:18:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2011 12:18:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j6st4f$m81$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405466
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-09 21:36, DoQ pisze:
> W dniu 09-10-2011 21:18, Karolek pisze:
>
>> Masz i sie doucz http://airbag.com.pl/systemy/artykul.htm
>
>
> Przy eksploatacji i obsłudze systemów poduszek powietrznych NIE WOLNO :
> "Uderzać w podzespoły SRS, dopuszczać do ich upadków z wysokości,
> przechowywać je w pobliżu nadajników radiowych. Jeżeli sterownik systemu
> SRS spadnie z wysokości ponad 0,5 m to nie nadaje się on już do
> ponownego montażu."
>
> Przy eksploatacji i obsłudze systemów poduszek powietrznych ZAWSZE NALEŻY :
>
> "przed rozpoczęciem wszelkich prac w systemie poduszek powietrznych
> zdjąć klemę ujemną z akumulatora i odczekać co najmniej minutę, przed
> rozpoczęciem prac w systemie. Podczas zdejmowania klemy, w pojeździe nie
> powinna przebywać żadna osoba. Należy też pamiętać, że w niektórych
> modelach, kondensatory podtrzymujące mogą rozładowywać się dość długo i
> mimo zdjęcia klemy może dojść do eksplozji poduszek."
>
> Czujnik przeciążenia w module też masz na rysunku.
>
Ale nikt nie twierdzi, ze go tam nie ma.
Widze ze sie nie rozumiemy.
>>> Ale z polskimi fachurami nie ma co dyskutować, są mądrzejsi od
>>> producenta, tylko później płacz że coś się popsuło.
>> Taa, takimi jak Ty to mozliwe :/
>
> ROTFL - to ci fachurki. Nie dość że nie czytają instrukcji serwisowych,
> to jeszcze nie czytają linków które sami podają.
Czlowieku, chyba nie zrozumiales co do Ciebie napisalem.
Nikt nie twierdzi, ze nie da sie grzebiac przy poduszkach ich wystrzelic
i nikt nie twierdzi, ze w sterowniku nie ma akcelerometru, tylko, ze nie
da sie wystrzelic wszystkich naraz jedynie poprzez wskazanie akcelerometru.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.11 14:28 Karolek
- 10.10.11 15:59 DoQ
- 10.10.11 16:08 Karolek
- 10.10.11 19:22 Sebastian Biały
- 19.10.11 19:51 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=