eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbo Kamera - MazdaRe: Turbo Kamera - Mazda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbo Kamera - Mazda
    Date: Mon, 10 Oct 2011 14:15:39 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 42
    Message-ID: <j6unre$20db$1@news.mm.pl>
    References: <j6rsgb$mcq$1@mx1.internetia.pl> <j6rvj5$1oq$1@news.onet.pl>
    <j6s0o5$gog$2@mx1.internetia.pl> <j6s1g2$8jp$1@news.onet.pl>
    <j6s1l0$lrd$1@mx1.internetia.pl> <j6s64e$p5b$1@news.onet.pl>
    <j6s6ni$our$1@mx1.internetia.pl>
    <1fubnibkw5h6u$.dlg@lepper.institute.com>
    <j6sac7$fbp$1@mx1.internetia.pl> <j6sb3m$2599$1@news.mm.pl>
    <j6sb9j$l4o$1@mx1.internetia.pl> <j6sei6$1bsc$1@news.mm.pl>
    <j6set7$ejf$1@mx1.internetia.pl>
    <1jpuon1rleea8$.dlg@lepper.institute.com>
    <j6sfec$hls$1@mx1.internetia.pl> <j6ss7t$2t4d$1@news.mm.pl>
    <j6st4f$m81$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-85-197.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1318249134 65963 46.186.85.197 (10 Oct 2011 12:18:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2011 12:18:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j6st4f$m81$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405466
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-09 21:36, DoQ pisze:
    > W dniu 09-10-2011 21:18, Karolek pisze:
    >
    >> Masz i sie doucz http://airbag.com.pl/systemy/artykul.htm
    >
    >
    > Przy eksploatacji i obsłudze systemów poduszek powietrznych NIE WOLNO :
    > "Uderzać w podzespoły SRS, dopuszczać do ich upadków z wysokości,
    > przechowywać je w pobliżu nadajników radiowych. Jeżeli sterownik systemu
    > SRS spadnie z wysokości ponad 0,5 m to nie nadaje się on już do
    > ponownego montażu."
    >
    > Przy eksploatacji i obsłudze systemów poduszek powietrznych ZAWSZE NALEŻY :
    >
    > "przed rozpoczęciem wszelkich prac w systemie poduszek powietrznych
    > zdjąć klemę ujemną z akumulatora i odczekać co najmniej minutę, przed
    > rozpoczęciem prac w systemie. Podczas zdejmowania klemy, w pojeździe nie
    > powinna przebywać żadna osoba. Należy też pamiętać, że w niektórych
    > modelach, kondensatory podtrzymujące mogą rozładowywać się dość długo i
    > mimo zdjęcia klemy może dojść do eksplozji poduszek."
    >
    > Czujnik przeciążenia w module też masz na rysunku.
    >

    Ale nikt nie twierdzi, ze go tam nie ma.
    Widze ze sie nie rozumiemy.

    >>> Ale z polskimi fachurami nie ma co dyskutować, są mądrzejsi od
    >>> producenta, tylko później płacz że coś się popsuło.
    >> Taa, takimi jak Ty to mozliwe :/
    >
    > ROTFL - to ci fachurki. Nie dość że nie czytają instrukcji serwisowych,
    > to jeszcze nie czytają linków które sami podają.

    Czlowieku, chyba nie zrozumiales co do Ciebie napisalem.
    Nikt nie twierdzi, ze nie da sie grzebiac przy poduszkach ich wystrzelic
    i nikt nie twierdzi, ze w sterowniku nie ma akcelerometru, tylko, ze nie
    da sie wystrzelic wszystkich naraz jedynie poprzez wskazanie akcelerometru.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: