  • 1. Data: 2010-11-04 16:06:45
    Temat: Tuner w TV LG 42LE5500
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam.
    Czy w/w telewizor posiada tuner DVB-C ktory umozliwil by mi w przyszlosci
    podlaczenie go do cyfrowej telewizji kablowej czy ma tylko DVB-T?

    5591 (20101104) __________

  • 2. Data: 2010-11-04 16:33:51
    Temat: Re: Tuner w TV LG 42LE5500
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-04 17:06, roxy pisze:
    > Witam.
    > Czy w/w telewizor posiada tuner DVB-C ktory umozliwil by mi w przyszlosci
    > podlaczenie go do cyfrowej telewizji kablowej czy ma tylko DVB-T?

    z tego co wiem, może się mylę to cyfrowe telewizja kablowe dostarczają
    swym abonentom dekodery a te łączy się z tv przez hdmi lub scart

  • 3. Data: 2010-11-04 18:37:15
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    Użyszkodnik roxy zameldowany pod adresem k...@o...pl uprzejmie doniósł w
    piśmie news:iaulml$dl4$1@news.onet.pl :
    > Witam.
    > Czy w/w telewizor posiada tuner DVB-C ktory umozliwil by mi w przyszlosci
    > podlaczenie go do cyfrowej telewizji kablowej czy ma tylko DVB-T?
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 5591 (20101104) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona
    > przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub
    > http://www.eset.com

    Odbiornik ma tylko tuner DVB-T (oraz analogowy oczywiscie0

    --
    pozdr.
    Witek 'mixol'

  • 4. Data: 2010-11-05 11:18:24
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    > Odbiornik ma tylko tuner DVB-T (oraz analogowy oczywiscie0
    >
    > --
    > pozdr.
    > Witek 'mixol'

    odbiornik czyli ten konkretny model LG ?
    Czy moze nie ma wogole TV LCD z wdudowanym tunerem DVB-C?
    A sharp 40LE820 ?

  • 5. Data: 2010-11-06 11:32:30
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-05 12:18, roxy pisze:

    > odbiornik czyli ten konkretny model LG ?
    > Czy moze nie ma wogole TV LCD z wdudowanym tunerem DVB-C?
    > A sharp 40LE820 ?

    A sam nie mozesz sorawdzić ? po kiego ci ten tuner kablowy ?