  • 71. Data: 2010-01-15 13:53:13
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > To nawet miałem, ale przynajmniej w dvbviewerze nie potrafił odtworzyć
    > zakodowanego nagrania.

    to jest klient najprostszego protokołu, co było serwerem ?

    > Już nie mówiąc o tym że ciął niemiłosiernie nawet na bieżąco.

    nie wiem co masz na myśli pisząc ciął ale raczej nie w nim szukałbym winy -
    analizowałeś czasy: wysłanie ECM - odpowiedź serwera?

    > Czy ma znaczenie czym taki materiał jest odtwarzany?
    bitrate ma, ponieważ jeszcze trzeba kodowane strumienie zdeskramblować. Ale
    akurat z deskramblowaniem SV radzi sobie b. dobrze więc w dobie
    współczesnych mocy obliczeniowych nie można zauważyć istotnych różnic w
    obciążeniu procesora w SV czego nie można powiedzieć o DVBV.

    pzdr
    olo

  • 72. Data: 2010-01-15 16:19:11
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    olo wrote:

    > W ciągu 15 sek. można znaleźć że:
    > SkyView NIE działa z kartą SkyStar HD2 (jest to chyba OEM Twinhan),

    Chyba masz rację, moja karta zgłasza się jako 'klon' Twinhana.

    > działa natomiast ze SkyStar HD (OEM Technotrend). oraz:
    > Dodałem obsługę CI dla TT S2-3200 (być moze inne karty TT również
    > obsłuży) Na razie sprawdzane tylko dla TNK. Jeżeli jest ktoś chętny
    > testować to proszę info n...@b...onet.pl .

    Ja bym chętnie potestował tego klona Twinhana + CI + CAM Polsatu.
    Tylko potrzebuje jego obsługi ;)

    Czy to jakiś problem zaimplementować obsługę Twihana czy lepiej kupić
    inną kartę?

    > pzdr
    > olo

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2010-01-15 18:11:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino"

    > to jest klient najprostszego protokołu, co było serwerem ?

    Tak jak pisałem - dvbviewer.
    Używałem w nim tej wtyczki prawie przez rok.
    Teraz byłem zmuszony zmienić ją na Acamd.

    > nie wiem co masz na myśli pisząc ciął ale raczej nie w nim szukałbym
    > winy -

    A jednak.
    Po zmianie wersji dvbviewera przestał się wyrabiać na kanałach HD.
    Ktoś mi poradził zmianę wtyczki na acamd jako remedium i miał rację -
    przycięcia zniknęły jak ręką odjął.

    > analizowałeś czasy: wysłanie ECM - odpowiedź serwera?

    Nie, już Ci pisałem że tak głęboko w to nie wchodzę, co Ty nazwałeś
    ignorancją. ;-)

> [...]
    > współczesnych mocy obliczeniowych nie można zauważyć istotnych różnic w
    > obciążeniu procesora w SV czego nie można powiedzieć o DVBV.

    Aż tak źle chyba nie jest, zwyczajowo na SD zużycie procka nie przekracza
    10%.
    Przy HD z dużym bitrate więcej, potrafi dochodzić do 50%.

  • 74. Data: 2010-01-15 18:14:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > Ja bym chętnie potestował tego klona Twinhana + CI + CAM Polsatu.
    > Tylko potrzebuje jego obsługi ;)

    A czy dana karta Twinhana działa prawidłowo w takiej konfiguracji w
    jakimkolwiek sofcie?
    Bo mój Twinhan (AD SP-400) z CAM Cyfry nie chciał działać, podobno z jego CI
    są problemy sprzętowe i działać raczej nie będzie.
    Stąd używam phoenixa jako czytnika karty - tańsza opcja i bez większych
    problemów.

  • 75. Data: 2010-01-15 18:33:44
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    SBCS

    > A jednak.
    > Po zmianie wersji dvbviewera przestał się wyrabiać na kanałach HD.
    > Ktoś mi poradził zmianę wtyczki na acamd jako remedium i miał rację -
    > przycięcia zniknęły jak ręką odjął.

    sam plugin działa hasło odpowiedź nigdy nie było z nim problemu, nie
    testowałem z DVBV

    > Przy HD z dużym bitrate więcej, potrafi dochodzić do 50%.
    Z kartami wspomagającymi mpeg4 i deskramblowaniem ok. 10 % ale bez
    wspomagania grafiki 50% i więcej Duococer 3 GHz

    pzdr
    olo

  • 76. Data: 2010-01-15 18:38:18
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    > Ja bym chętnie potestował tego klona Twinhana + CI + CAM Polsatu.
    > Tylko potrzebuje jego obsługi ;)

    To poczytaj esat i jak dalej nie będziesz wiedział jak pisz na forum albo do
    marfiego.

    > Czy to jakiś problem zaimplementować obsługę Twihana czy lepiej kupić
    > inną kartę?

    jakieś twinhamy obsługuje
    www.skyview.pl
    Jak jest dostęp do SDK to nie a jak nie ma to problem

    pzdr
    olo

  • 77. Data: 2010-01-15 22:57:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Komplet pluginów do odtwarzania nagranych multirecorderem programów:
> [...]

    Chyba dopiero teraz załapałem - ten Offline desclambler to osobny program,
    który można otworzyć nagrany zakodowany ts?

  • 78. Data: 2010-01-16 08:36:07
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > A czy dana karta Twinhana działa prawidłowo w takiej konfiguracji w
    > jakimkolwiek sofcie? Bo mój Twinhan (AD SP-400) z CAM Cyfry nie

    Wspomniany wcześniej SkyStar HD2 z jego firmowym CI. Używam do oglądania
    ProgDVB. Ustawiam w nim w Device Option: AzureWave (TwinHan) i działa
    mi CAM Polsatu. Z resztą inny CAM na Viaccess też działa.

    Na firmowych programach Technisata, DVBViewer TE i TE2 również działa
    CI/CAM właściwie z automatu. Nie udało mi się uruchomić CI na AltDVB i
    DVBDream.

    > chciał działać, podobno z jego CI są problemy sprzętowe i działać
    > raczej nie będzie. Stąd używam phoenixa jako czytnika karty - tańsza
    > opcja i bez większych problemów.

    Słyszałem o tym sposobie, jednak nie udało mi się znaleść info.
    jak uruchomić kartę polsatu. Zostałem przy CI i CAM.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2010-01-16 10:02:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > ProgDVB. Ustawiam w nim w Device Option: AzureWave (TwinHan) i działa
    > mi CAM Polsatu. Z resztą inny CAM na Viaccess też działa.

    No tak, z CAM Polsatu powinno być lepiej, o viaccess nie mówiąc.
    Ale HD w C+ jest najbardziej wymagające i tu już bywa kiepsko, ale zależy to
    od wersji sprzętu.

  • 80. Data: 2010-01-18 07:28:26
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Chyba dopiero teraz załapałem - ten Offline desclambler to osobny program,
    > który można otworzyć nagrany zakodowany ts?
    Tylko plugin dedykowany do zakodowanych nagrań.

    pzdr
    olo