  • 61. Data: 2010-01-15 11:36:47
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Ja akurat miałem problemy z tunerem naziemnym, tam raczej
    > zaimplementowanego diseqa niet, więc nie to było przyczyną.
    > No i umiejętność pracy na danym sterowniku nawet wtedy gdy jest
    > niedopracowany, jest też jakimś wyznacznikiem.
    Oczywiście że można się bawić w hackera ale to i zabiera nieporównywalnie
    więcej czasu (podsłuchiwanie wymiany danych ze sterownikiem i ich
    interpretacja) i nie zapewnia ani kompletności ani rzetelności uzyskanych
    wyników. Jak twój producent udostępnia SDK do twojego urządzenia to podeślij
    będzie jasne dlaczego nie działa.

    pzdr
    olo

  • 62. Data: 2010-01-15 11:42:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino"

    > Może ale to jak kierowca nieinteresujący się samochodami.

    Dokładnie tak, tyle że nie samochodami a zadaą ich działania.

    Mnie jest dokładnie obojętnie jakim cudem tłoki poruszają się w silniku, ani
    nie zamierzam wnikać w to czy producent zwalił mechanikę czy oprogramowanie
    komputera.
    Od tego są inni.
    Dla mnie jest ważne czy samochód jedzie, czy stoi w serwisie.

    Zdecydowanie istotniejsze od technicznych niuansów jest to jak go wykonano,
    jak zaprojektowano jego wnętrze, czy jest wygodny, czy fajnie wygląda, ile
    kosztuje itd.

  • 63. Data: 2010-01-15 11:48:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >Jak twój producent udostępnia SDK do twojego urządzenia to podeślij będzie
    >jasne dlaczego nie działa.

    Gugiel nie wypluwa nic ciekawego na hasło AF9015 i SDK.

  • 64. Data: 2010-01-15 11:54:23
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Dobrze rozumiem, że jak nagram całość (czy DVBviewerem na przykład też?),
    > to SkyView zdekoduje mi to w momencie odtwarzania korzystając z karty w
    > phoeniksie?
    Teoretycznie tak, ale dawno nie odtwarzałem w ten sposób.Na pewno, ludzie
    nagrywają SV multirecorderem cały strumień transpodera i odtwarzają wybrane
    kanały za pomocą pluginu offline dekoder. Podam linka jak się dopytam.

    > Bo to by była cecha dla której mógłbym się pokusić o instalację, wtedy już
    > sprzęt nie gra roli.
    Mnie najbardziej podobało się jak SV robił z MHW tygodniowy program w html-u
    i w sieci można sobie było na tej podstawie ustalić grafik oglądania i
    nagrywania, ale ... też wróciłem do normalności :)

    pzdr
    olo

  • 65. Data: 2010-01-15 11:58:58
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Gugiel nie wypluwa nic ciekawego na hasło AF9015 i SDK.
    a strona producenta?

    pzdr
    olo

  • 66. Data: 2010-01-15 12:06:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino"

    > a strona producenta?

    Nawet nie pamiętam jaki jest producent tego chipu, producent samego tunera
    się nie liczy, bo to jakiś OEM-owy dystrybutor (LifeView).

  • 67. Data: 2010-01-15 12:10:00
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl>
> [...]
    > nagrywają SV multirecorderem cały strumień transpodera i odtwarzają
    > wybrane kanały za pomocą pluginu offline dekoder. Podam linka jak się

    http://joshyfun.cjb.net/ + Poor Man

    pzdr
    olo

  • 68. Data: 2010-01-15 12:15:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "olo" <o...@o...pl>
    >>
    > http://joshyfun.cjb.net/ + Poor Man

    ????

  • 69. Data: 2010-01-15 12:36:25
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > ????
    Komplet pluginów do odtwarzania nagranych multirecorderem programów:
    Dla C+
    1. Poor Man's CAM 2.xx (SECA) (2.62)
    2.OffLine Descrambler (2.50)

    pzdr
    olo

  • 70. Data: 2010-01-15 12:41:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Komplet pluginów do odtwarzania nagranych multirecorderem programów:
    > Dla C+
    > 1. Poor Man's CAM 2.xx (SECA) (2.62)

    To nawet miałem, ale przynajmniej w dvbviewerze nie potrafił odtworzyć
    zakodowanego nagrania.
    Już nie mówiąc o tym że ciął niemiłosiernie nawet na bieżąco.

    Czy ma znaczenie czym taki materiał jest odtwarzany?