  • Data: 2009-04-05 20:27:26
    Temat: Re: Tuner TV z mpeg-4
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mu pisze:

    > jesli ts jest w zgodnym iso to moze ts packet editor?

    Dziękuję. Opis możliwości wygląda interesująco.
    Gorzej że to shareware a 50 USD już trochę sporawo.
    W opisie na stronie jest wspomniane że TERAZ ma status
    shareware i prośba o wsparcie. Czy mam rozumieć że wcześniejsze,
    prostsze wersje były bezpłatne?

    > project-x tez jest ciekawy.

    W sumie kilka razy się do niego przymierzałem, gdyby tylko nie był w
    javie jako dziwaczna paczka jar... :(

    > a tak na marginesie: po co do avi na koncu?

    Dyski nie są z gumy. TS/MPEG2 sporo zajmuje. Mając wykupiony pełen
    pakiet C+ szkoda by tyle ciekawych filmów się marnowało, bo przez
    ~2 ostatnie miesiące obejrzałem może ze 4 filmy. Liczę na to że
    jesienią/zimą znajdę wreszcie czas by nadrobić zaległości bo teraz praca
    goni, a jak wolne to szkoda takiej ładnej pogody na filmy.
    Zestandaryzowany kontener AVI (xvid) jest maksymalne uniwersalny - da
    się go obejrzeć na odtwarzaczu stacjonarnym mpeg4, laptopie w drodze czy
    nawet co lepszym smartphonie. Z TS/MPEG2-TS który produkuje tuner PVR są
    jednak problemy - nawet VLC/mplayer go nie przyjmują, tak samo jak
    odtwarzacz stacjonarny DVD. Pod windows jedyne co to odczytuje (ale też
    z zacięciami) to MPC HomeCinema z wewnętrznym demultiplexerem TS, a
    oglądanie tylko na tunerze PVR który to nagrał jest mało uniwersalne.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938