  • Data: 2009-01-13 18:41:41
    Temat: Re: Tuner LaedTek - TV4 bez dźwięku ?
    Od: Bonaventura <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-01-13 12:18, Użytkownik Piotrek Krzystek napisał:
    > Mam tuner LeadTek WinFast Expert2000 i nie mam dźwięku na TV4 i na na Pulsie ?
    > :( Tylko słychać szum. Jak rozwiązać ten problem? Co z tym zrobic ?

    Również kupiłem taką kartę. Na początku byłem bardzo rozczarowany.
    Trafiłem jednak na http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/2005/01/0317.html
    potem polski manual z załączonej płyty i moje nastawienie się zmieniło.
    W programie WinFast można ustawić praktycznie wszystko.
    Brak dźwięku jest efektem różnych trybów PAL . Niektóre stacje nadają DK
    a niektóre BG - zmienisz to klawiszem "A".

    Przekopiowałem resztę skrótów na żywca z manuala (nie mam czasu na
    korekty - przepraszam)

    CYTAT:

    Mo?esz u?yae skrótów klawiatury do szybszego
    poruszania sie po wielu funkcjach.
    "H" Zmienia tryb obrazu Video
    "A" Zmienia tryb dYwieku BG/DK
    Klawisze: Kontrolowane funkcje:
    Nuneryczne 0-9: Numer programu
    S: Prze??cz dYwiek
    Spacja: Zdjecie migawkowe
    Enter : Poka?
    ESC: Zatrzymaj/WyjdY
    F / Alt + Enter: Pe?ny ekran
    M: Wycisz dYwiek
    Ctrl + C: Ukryj panel kontrolny
    Ctrl+ E: Poka? Folder WorkArea
    Ctrl + R: Nagraj
    Ctrl+ T: Nagraj TS
    Ctrl + S: Wybór skórek
    Ctrl + H: TimeShifting
    V / Ctrl + V: Prze??cz tryb Video-in
    Ctrl + F5: Opcja bez ramek

    Klawisze Kontrolowane funkcje:
    F8: Ustawienia EPG
    F9: Ustawienia harmonogramu
    F10: Ustawienia
    przechwytywania obrazu
    F11: Ustawienia obrazu
    F12: Ustawienia ogólne
    : Zmien program
    : Zmien g?ooenooeae
    F1: Pomoc
    F2: Skanuj strone
    F3: POP/PIP/PAP
    F4: Ilooeae ramek
    F5: Rozcignij obraz
    F6: Przegl?daj programy
    F7: (Telegazeta)

    Po zainstalowaniu tunera w??cz skanowanie
    programów.
    1. Je?eli niektóre programy maj? dziwne
    kolory lub s? czarno-bia?e, nacioenij "H" na
    klawiaturze w celu zmiany formatu obrazu
    (SECAM/PAL).
    2. Je?eli dYwiek na poszczególnych
    kana?ach jest niepoprawny b?dY nie ma
    go wcale, nacioenij "A" na klawiaturze w
    celu zmiany formatu dYwieku..Jeoeli format
    bedzie prawid?owy nacioenij "S" w celu
    prze??czenia opcji Stereo/Mono.
    Po zakonczeniu ustawien zostan? one
    zapisane w oprogramowaniu.