  • 21. Data: 2009-04-07 12:16:54
    Temat: Re: Tuner Cyfry +???
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:49db4275$1@news.home.net.pl...

    > z tego co wiem to aktywacja nie dotyczy tylko dekodera,

    Dotyczy.
    W n jest różna dla różnych dekoderów.

    > ale ogólnie - systemu, 1 zł czy więcej.
    > wiadomo, cyfra aktywacje za samą karte bierze 1 zł,

    Niekoniecznie.
    Zależy od promocji, sposobu płatności i pakietu.

  • 22. Data: 2009-04-07 12:30:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dotyczy.
    > W n jest różna dla różnych dekoderów.

    > Niekoniecznie.
    > Zależy od promocji, sposobu płatności i pakietu.

    reasumując każdy operator kasuje aktywacje tak jak sobie
    ustali, czy robi promocje czy nie.
    ale wszyscy poza n sprzedają lub dzierżawią sprzęt, ale nie wypożyczają.

    pawell

  • 23. Data: 2009-04-07 12:37:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > reasumując każdy operator kasuje aktywacje tak jak sobie
    > ustali, czy robi promocje czy nie.

    Ale nie każdy i nie zawsze wlicza w to cenę dekodera.

    > ale wszyscy poza n sprzedają lub dzierżawią sprzęt, ale nie wypożyczają.

    Niezrozumiałe zdanie.

  • 24. Data: 2009-04-07 13:15:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Niezrozumiałe zdanie.

    hmmm.
    tylko n wypożycza, pozostali dzierżawią lub sprzedają.
    sorrki, nie wiem jak tepsa, czy też nie wypożycza.

    pawell

  • 25. Data: 2009-04-07 13:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > hmmm.
    > tylko n wypożycza, pozostali dzierżawią

    Dalej nie rozumiem o co Ci chodzi.
    O użyczenie?

    >lub sprzedają.
    > sorrki, nie wiem jak tepsa, czy też nie wypożycza.

    Użycza.

  • 26. Data: 2009-04-08 05:19:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Użycza.

    niech tak zostanie.

    pawell

  • 27. Data: 2009-04-08 20:07:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nom wrote:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaką ma moc Twoje htpc? Komputer pobiera trochę więcej prądu niż
    > odbiornik SAT.
    > Ja mam AMD sempron, ATI 9250, dysk twardym, nagrywarkę i pobiera to
    > 120W jak jestem w internecie. :-)
    > DVD stacjonarne pobiera tylko 10W.
    > Na prąd wydasz więcej niż on to 20zł na abonament + prąd. :-)

    sądzę że PVR pobiera trochę wiecej pradu niż DVD

  • 28. Data: 2009-04-08 21:55:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > sądzę że PVR pobiera trochę wiecej pradu niż DVD

    Na pewno.
    I to często non stop, a nie tylko w trybie online.

  • 29. Data: 2009-04-09 05:29:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Na pewno.
    > I to często non stop, a nie tylko w trybie online.

    ok 25W non topa

    pawell

  • 30. Data: 2009-04-09 08:26:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ok 25W non topa

    Z tego co widziałem na grupie w przypadku nrecordera znacznie więcej.