  • 11. Data: 2009-04-06 22:30:09
    Temat: Re: Tuner Cyfry +???
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    > Daruj sobie ten moduł, zamiast tego kup Phoenixa.
    > Mniej kłopotów i taniej.

    no ale jak będę odbieral cyfre np. jak zależy mi na kanałach HD oraz z tego
    co wiem to wszystko jest w S2 ? Nie mam takiej karty dvb która czyta s2

    > No chyba że do Polsatu - z nim nie wiem czy to zadziała bez modułu CAM.
    >>

    > Najtaniej wyjdzie do pracy biurowych mieć drugi, choćby stary za kilkase
    > zł komp.
    > Wszystkie kombinacje z kompem w trakcie mogą przeszkadzać w płynnym
    > oglądaniu tv.
    > A mocą komp nie poraża.

    oczywiście masz racje przecież nie będę czekał z pracą na kompie jak kobieta
    będzie coś oglądać, muszą być 2 kompy.

  • 12. Data: 2009-04-06 22:37:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "byku" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > no ale jak będę odbieral cyfre np. jak zależy mi na kanałach HD oraz z
    > tego co wiem to wszystko jest w S2 ?

    Masz sobie darować moduł CI, a nie kartę S2.
    BTW: ZTCW Polsat ma HD w dvb-s.

    > oczywiście masz racje przecież nie będę czekał z pracą na kompie jak
    > kobieta będzie coś oglądać, muszą być 2 kompy.

    Dokładnie.
    A na pewno będzie chciała oglądać wtedy, gdy Ty będziesz chciał pracować.

  • 13. Data: 2009-04-07 05:46:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaką ma moc Twoje htpc? Komputer pobiera trochę więcej prądu niż
    > odbiornik SAT.
    > Ja mam AMD sempron, ATI 9250, dysk twardym, nagrywarkę i pobiera to 120W
    > jak jestem w internecie. :-)
    > DVD stacjonarne pobiera tylko 10W.
    > Na prąd wydasz więcej niż on to 20zł na abonament + prąd. :-)

    ja nie używam htpc jeszcze, tak dla ścisłości.
    120w na kompa to dobrze, ale ma za to większe możliwości.
    moj dekoder z dyskiem pobiera 25w, ale kazdy musi się
    zastanowić do czego chce uzywać, są ciekawe rzeczy,
    które można tylko na htpc uruchomić.
    pisząc o 20-stu zł/mc użytkowania to dużo, ponieważ ja
    nie płace.

    pawell

  • 14. Data: 2009-04-07 05:58:15
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Daruj sobie ten moduł, zamiast tego kup Phoenixa.
    > Mniej kłopotów i taniej.
    >
    > No chyba że do Polsatu - z nim nie wiem czy to zadziała bez modułu CAM.

    polsat nie działa bez modułu.

    pawell

  • 15. Data: 2009-04-07 10:37:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości:
    > pisząc o 20-stu zł/mc użytkowania to dużo, ponieważ ja
    > nie płace.

    Mama płaci? ;-)

    Sprawa płacić czy nie to już jest kwestia moralności, tzw. logika Kalego
    (jak Kalemu ukraść krowę to nie jest dobrze, a jak Kali ukraść krowę to jest
    OK.) :-)

  • 16. Data: 2009-04-07 11:38:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    nom pisze:

    > Mama płaci? ;-)
    >
    > Sprawa płacić czy nie to już jest kwestia moralności, tzw. logika Kalego
    > (jak Kalemu ukraść krowę to nie jest dobrze, a jak Kali ukraść krowę to
    > jest OK.) :-)

    nie wiem do kogo pijesz, wiem że nie jesteś zorientowany
    i informuję Cię, że nie wszyscy operatorzy pobierają dzierżawe
    za dekoder.

    pawell

  • 17. Data: 2009-04-07 11:39:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie wiem do kogo pijesz, wiem że nie jesteś zorientowany
    > i informuję Cię, że nie wszyscy operatorzy pobierają dzierżawe
    > za dekoder.

    Za pvr?
    Reszta albo kasuje z góry, albo każe płacić opłaty aktywacyjne.

  • 18. Data: 2009-04-07 11:47:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Za pvr?
    > Reszta albo kasuje z góry, albo każe płacić opłaty aktywacyjne.

    aktywacje pobierają wszyscy operatorzy w różnych wysokościach.
    ja za pvr płaciłem 99pln.

    pawell

  • 19. Data: 2009-04-07 12:01:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > aktywacje pobierają wszyscy operatorzy w różnych wysokościach.

    Za dekoder nie wszyscy.

    > ja za pvr płaciłem 99pln.

    Ale gdzie?

  • 20. Data: 2009-04-07 12:11:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Za dekoder nie wszyscy.

    > Ale gdzie?

    z tego co wiem to aktywacja nie dotyczy tylko dekodera,
    ale ogólnie - systemu, 1 zł czy więcej.
    wiadomo, cyfra aktywacje za samą karte bierze 1 zł, a kiedyś
    brała 49 zł, teraz kwota większa od jeden by im nie przeszła.

    w n

    pawell