  • Date: Thu, 19 May 2011 07:45:01 +0200
    From: "Andrzej S." <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Trzy monitory - jaka karta graficzna

    W dniu 2011-05-18 20:57, RudeBoy pisze:
    > Jaką kartę graficzną (najchętniej nVidia) nabyć aby można było do niej
    > podłączyć minimum 3 monitory.
    > Obsługa konfiguracji 3 monitorów bez dodatkowego softu - na poziomie
    > sterownika karty. Nie interesuje mnie klonowanie obrazu tylko chcę
    > uzyskać pulpit rozszerzony.

    Nie wchodzil w gre zakup jednej karty, ale bylo to kilka lat temu.
    Nie wiem jak ceny teraz.

    Kiedys mówilo sie, by karty byly jednej firmy. Rzeczywiscie byly
    problemy, az kupilem za 100 zl (w sumie) Matroxy P650 i G450.
    Kazda konfiguracja i ustawienie fizyczne ida z marszu.
    Dziala doskonale, choc Wiedzmin nie pójdzie ...
    --
    A S