    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzy - cztery pytania nt. LPG
    Date: Wed, 20 Jan 2010 14:19:42 +0100

    Marcus pisze:

    > Ano pierwszą...

    > Chodzi mi głównie o to, że instalka, którą przejąłem wraz z autkiem jest
    > - na moją wiedzę - nie najwyższych lotów. Ot, KME Diego + parownik (czy
    > jak to się zwie) Silver. Wtryski to żółte Valteki. I z tego co wiem, np.
    > na Stagu ludziska potrafią zejść do 14 l po mieście, a mnie wychodzi
    > ok. 20, z tendencją do przekraczania tej wartości.
    > Autko to Nissan Maxima z silnikiem 3-litrowym.

    Różnicy +50% nie wytłumaczy inny typ sprzętu :)
    Typuję następujące wyjaśnienia, w kolejności prawdopodobieństwa:
    - ludziska opowiadają bajki
    - ludziska jeżdżą po innym mieście, o innych porach, długościach tras...
    - masz ciężką nogę
    - instalacja jest zepsuta lub bardzo źle wyregulowana

    Dodam że 14l/100 gazu w zimie po Warszawie i w korkach,
    to bywało że mi spalił silnik 1.6 w primerze.