-
X-Received: by 10.31.178.206 with SMTP id b197mr1271642vkf.11.1516926263215; Thu, 25
Jan 2018 16:24:23 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.178.206 with SMTP id b197mr1271642vkf.11.1516926263215; Thu, 25
Jan 2018 16:24:23 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!fee
d-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!i22no1049214qta.1!news-out.go
ogle.com!g8ni113qtk.0!nntp.google.com!s47no1046502qta.0!postnews.google.com!gle
groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 25 Jan 2018 16:24:22 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.152.19;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.152.19
References: <5a683966$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<1uelhkquyynya.j3l65f485y60$.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
<1y0erebzmfw3x$.zo3vqxtva904$.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
<1...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Trzęsie przy hamowaniu z duzych predkosci
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 26 Jan 2018 00:24:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 2393546153
X-Received-Bytes: 2512
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623428
[ ukryj nagłówki ]Kiedys w siodmej klasie podstawowki na fizyce uczyli ze sila tarcia nie zalezy od
powierzchni. Zmienilo sie cos w fizyce przez piecdziesiat lat?Dokladnosc z jaka
wykonywane sa tarcze i klocki jest wystarczajaca zeby po zalozeniu nowych tarcz i
nowych klockow nie bylo potrzeby ich docierania. Po co pierdolisz i mylisz wstawiajac
tekst o trzecich klockach do jednej tarczy skoro najpierw dawales linki do innej
sytuacji? Hartowanie zeliwa jest zbyt skomplikowanym procesem zeby moglo zajsc w
przypadkowych warunkach. Oczywiscie moze dojsc do sytuacji w ktorej bardzo rozgrzane
tarcze zostana bardzo szybko ochlodzone. W takiej sytuacji moze dojsc do pekniecia
tarczy lub jej odksztalcenia. Ale nie bedzie to mialo zadnego zwiazku z tym czy ktos
przez 200 kilometrow docieral nowe klocki do nowej tarczy czy nie docieral. Zwlaszcza
jak niepotrzebne docieranie zrobil dwa lata trzy miesiace siedem dni i 18654
kilometry wczesniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.18 19:42 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S