-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<9svx3nnvneko.10no9qcubhec7$.dlg@40tude.net>
<593dabcd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
<593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
Date: Mon, 12 Jun 2017 17:39:13 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <593eb5a2$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.120.167
X-Trace: 1497281954 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.30.120.167:55473
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1979
X-Received-Body-CRC: 3988896025
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607478
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:593eb33b$0$5142$6...@n...neostrada
.pl...
W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
>>> Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej
>>> prędkości?
>>> Jakoś nie widzę związku.
>
>> Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo
>> wprowadzić
>> masy nieresorowanej w rezonans.
>> A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
>> niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.
>Ok. Przekonałeś mnie.
A mnie niezbyt.
O amory nigdy nie dbalem, a trzesienie bylo zawsze zwiazane z oponami
i przechodzilo po wywazeniu.
Poza tym kierownica to innej plaszczyznie pracuje ... ale tu moze
faktycznie wystarczy tlumienie w innej, by rezonansu nie bylo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.17 19:54 tck
- 13.06.17 09:18 viktorius
- 14.06.17 23:48 Tomasz Pyra
- 15.06.17 00:42 BUNIEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=