eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzesie kierownica przyh 120km/h › Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
    .MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <9svx3nnvneko.10no9qcubhec7$.dlg@40tude.net>
    <593dabcd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
    <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
    Date: Mon, 12 Jun 2017 17:39:13 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <593eb5a2$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.120.167
    X-Trace: 1497281954 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.30.120.167:55473
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1979
    X-Received-Body-CRC: 3988896025
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607478
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:593eb33b$0$5142$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej
    >>> prędkości?
    >>> Jakoś nie widzę związku.
    >
    >> Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo
    >> wprowadzić
    >> masy nieresorowanej w rezonans.
    >> A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
    >> niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.

    >Ok. Przekonałeś mnie.

    A mnie niezbyt.
    O amory nigdy nie dbalem, a trzesienie bylo zawsze zwiazane z oponami
    i przechodzilo po wywazeniu.

    Poza tym kierownica to innej plaszczyznie pracuje ... ale tu moze
    faktycznie wystarczy tlumienie w innej, by rezonansu nie bylo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: