-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<9svx3nnvneko.10no9qcubhec7$.dlg@40tude.net>
<593dabcd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
<593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
Date: Mon, 12 Jun 2017 17:39:13 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <593eb5a2$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.120.167
X-Trace: 1497281954 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.30.120.167:55473
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1979
X-Received-Body-CRC: 3988896025
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607478
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:593eb33b$0$5142$6...@n...neostrada
.pl...
W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
>>> Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej
>>> prędkości?
>>> Jakoś nie widzę związku.
>
>> Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo
>> wprowadzić
>> masy nieresorowanej w rezonans.
>> A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
>> niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.
>Ok. Przekonałeś mnie.
A mnie niezbyt.
O amory nigdy nie dbalem, a trzesienie bylo zawsze zwiazane z oponami
i przechodzilo po wywazeniu.
Poza tym kierownica to innej plaszczyznie pracuje ... ale tu moze
faktycznie wystarczy tlumienie w innej, by rezonansu nie bylo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.17 19:54 tck
- 13.06.17 09:18 viktorius
- 14.06.17 23:48 Tomasz Pyra
- 15.06.17 00:42 BUNIEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka