-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<9svx3nnvneko.10no9qcubhec7$.dlg@40tude.net>
<593dabcd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
From: Marcin N <m...@o...pl>
Date: Mon, 12 Jun 2017 17:29:04 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.41.173
X-Trace: 1497281339 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 89.64.41.173:6071
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1984
X-Received-Body-CRC: 3194830245
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607475
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Sun, 11 Jun 2017 22:45:06 +0200, Marcin N napisał(a):
>
>> W dniu 2017-06-11 o 20:47, Tomasz Pyra pisze:
>>> Dnia Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200, marko napisał(a):
>>>
>>>> co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza
>>>> tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
>>>> audi b7
>>>
>>> Niewyważone koła.
>>> A jeśli koła są wyważone, to w dalszej kolejności do sprawdzenia jest to
>>> czy koła są okrągłe, czyli czy nie pękł kord opony.
>>> Dalej luzy w zaswieszeniu, albo amortyzator.
>>
>> Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
>> Jakoś nie widzę związku.
>
> Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo wprowadzić
> masy nieresorowanej w rezonans.
> A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
> niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.
Ok. Przekonałeś mnie.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.17 17:36 Tomasz Gorbaczuk
- 12.06.17 17:39 J.F.
- 12.06.17 19:54 tck
- 13.06.17 09:18 viktorius
- 14.06.17 23:48 Tomasz Pyra
- 15.06.17 00:42 BUNIEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO