eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzesie kierownica przyh 120km/hRe: Trzesie kierownica przyh 120km/h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
    .MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <9svx3nnvneko.10no9qcubhec7$.dlg@40tude.net>
    <593dabcd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Mon, 12 Jun 2017 17:29:04 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.41.173
    X-Trace: 1497281339 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 89.64.41.173:6071
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1984
    X-Received-Body-CRC: 3194830245
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607475
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 11 Jun 2017 22:45:06 +0200, Marcin N napisał(a):
    >
    >> W dniu 2017-06-11 o 20:47, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Dnia Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200, marko napisał(a):
    >>>
    >>>> co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza
    >>>> tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
    >>>> audi b7
    >>>
    >>> Niewyważone koła.
    >>> A jeśli koła są wyważone, to w dalszej kolejności do sprawdzenia jest to
    >>> czy koła są okrągłe, czyli czy nie pękł kord opony.
    >>> Dalej luzy w zaswieszeniu, albo amortyzator.
    >>
    >> Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
    >> Jakoś nie widzę związku.
    >
    > Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo wprowadzić
    > masy nieresorowanej w rezonans.
    > A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
    > niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.

    Ok. Przekonałeś mnie.

    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: